FANDOM

Bar Otose wnętrze
Bar Otose
Kanji

スナックお登勢

Informacje
Lokalizacja

Dzielnica Kabuki

Właściciel

Otose

Bar Otose (スナックお登勢 Snack Otose) położony jest w Dzielnicy Kabuki, a jego właścicielką jest Otose, która zatrudnia dwie pomocnice - Catherine i Tamę.

OpisEdytuj

Yorozuya i Bar otose z zewnątrz

Bar z zewnątrz

Bar Otose umieszczony jest w Dzielnicy Kabuki. Nad nim znajduje się mieszkanie wynajmowane przez Gintokiego, które jednocześnie jest siedzibą Najemników Gin-chana.
Do lokalu wchodzi się przez przesuwane papierowe drzwi. Gdy zaczyna się ściemniać, Tama zapala umieszczoną przed wejściem lampkę.
Ściany obłożono ciemnymi panelami, a pozostałą część pomalowano na ciemny róż. Wewnątrz baru znajduje się długa lada, przy której ustawiono trzy hokery. Za nią na półkach poukładane są alkohole, naczynia i telewizor. Drugi telewizor znajduje się z boku lady w regale razem z rozmaitymi odtwarzaczami i płytami. Obok, na ścianie, powieszono dwa plakaty: jeden przedstawiający butelkę, a drugi kobietę w bikini leżącą na plaży. Na przeciwko kontuaru rozmieszczono kilka boksów zdobionych fioletowymi poduszkami. Ponadto wewnątrz porozwieszano też lampiony, które oświetlają ciemne pomieszczenie.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki