FANDOM

Elizabeth (エリザベス) jest niezwykłym zwierzakiem Katsury oraz członkiem Jouishishi. Zawsze towarzyszy Katsurze i jest najlepszym przyjacielem. Później w serii dowiadujemy się, że naprzemiennie towarzyszą Kotarou dwoje Elizabeth.

Wygląd Edytuj

Jest Amanto, podobny do dużej kaczki lub pingwina z tępym wyrazem twarzy, w którym przebywa cały czas człowiek. Wszyscy z klanu Renho, którego członkiem jest Elizabeth, przebywają w strojach prawie cały czas. Osoba wewnątrz niego to mężczyzna z owłosionymi nogami i świecącymi się na różowo oczami. Jako dyrektor, człowiek z okularami oraz nadal świecącymi oczami.

W całej serii możemy zobaczyć go w różnych przebraniach adekwatnych do gagów.

Historia Edytuj

Poniedziałkowy Elizabeth

Prawdziwe imię to generał Eren. Rasa najemników specjalizujących się w tajnych operacjach, a on wraz z innymi działał jako zwierzątko ziemian w celu przygotowania ziemi do inwazji. Eren regularnie zastępował Elizabeth każdego poniedziałka. Był on w związku z Fumiko zanim uciekł z Renho. Możliwe że działania Erena przypisane są normalnemu Elizabeth, który jest obecnie jedynym Elizabeth.

Normalny Elizabeth

Niewiele wiadomo na temat normalnego Elizabeth jednak towarzyszył Zurze od wtorku do niedzieli oraz zostało potwierdzone przez Katsure że on był tym który uczestniczył w sadze Benizakura. Prześwietlenie pokazało że w Elizabeth jest stary człowiek. W anime człowiekiem wewnątrz niego jest Takamatsu Shinji dyrektor anime Gintama, ale nie zawsze tak jest.

Rosyjski Elizabeth

Zwany również jako Fałszywy Elizabeth. Nic o nim nie wiadomo poza tym że używa on Bintendo TS (parodia Nintendo DS) oraz mówi po rosyjsku. Jest bogaty oraz kocha kluby kabaretowe.

Osobowość Edytuj

Elizabeth wygląda na spokojnego i nudnego bohatera, ale czasem staje się agresywny. Prawie nigdy się nie odzywa i komunikuje się głównie dzięki tabliczką, które można wykorzystać jako broń.

Ciekawostki Edytuj

  • Elizabeth jest utalentowanym malarzem.
  • Nie wiadomo dlaczego w sadze Zamiany Ciał, Tohru Furuya nie podkładał głosu Kagurze w ciele Elizabeth, ale robiła to jej aktorka głosowa Rie Kugimiya, która również podkładała głos pod Katsure w ciele Kagury.
  • Elizabeth ma urodziny w tym samym dniu co królowa Elżbieta I (7 września).
  • Elizabeth był najprawdopodobniej nazwany na cześć królowej.