FANDOM

Sagi ułożone są w porządku, w jakim występują w mandze.

Saga HarusameEdytuj

Kagura przybywa z Gintokim i Shinpachim na swoje pierwsze zadanie. Gdy mężczyźni wysłuchują opowieści ojca zaginionej dziewczyny, rudowłosa Amanto z zaciekawieniem obserwuje umieszczoną w ogrodzie shishi-odoshi (pl. stukawka, bambusowa fontanna odstraszająca zwierzęta). Jakiś czas później Kagura wypytuje barmana o poszukiwaną. W końcu zrezygnowana postanawia zabrać inne grube dziecko i oddać go zleceniodawcom. Nagle chłopak pada nieprzytomny na podłogę. Okazuje się, że wziął jakiś nowy rodzaj narkotyku.[1] Kagura i Shinpachi czekają na Gintokiego, który poszedł skorzystać z toalety, ale długo nie wraca. Kiedy Kagura oświadcza, że chce go poszukać, piraci przykładają jej pistolet do policzka.[2] Oboje zostają odurzeni narkotykami i zabrani przez członków Harusame.[3] Daraku, jeden z handlarzy, zamierza zrzucić nieprzytomną Kagurę do oceanu. Dziewczyna uderza go mocno w twarz, ale przez związane ręce nadal leci w dół. Wówczas z pomocą przychodzi jej Gintoki. Po skończonej walce prosi go, by niósł ją na plecach.[4]

Saga GengaiEdytuj

Najemnicy przynoszą głośniki pod warsztat Gengaia. Kagura zatyka sobie uszy, gdy Shinpachi zaczyna śpiewać. W końcu z garażu wychodzi sporych rozmiarów robot, który atakuje Gintokiego. Członkowie Yorozui związują Gengaia, po czym panoszą się w jego domu. Dziewczyna rzuca jednym z jego robotów, a jakiś czas później siedzi na nim podczas spaceru nad rzekę.[5] Wieczorem udaje się na festiwal. [6] Kagura zajadając się słodkościami trafia na budkę, w której pracuje Hasegawa. Dziewczyna postanawia zagrać w strzelanie do nagród. Pierwszym jej celem są okulary mężczyzny. Wówczas do gry przyłącza się Sougo.[7] Rywalizują ze sobą dopóki zabawy nie przerywa im atak robotów Gengaia.[8] Rozwścieczeni niszczą kolejne maszyny, z którymi dotąd nie poradziło sobie Shinsengumi. [9]

Saga RengokukanEdytuj

Saga Utrata PamięciEdytuj

Saga UmibozuEdytuj

Saga NinjaEdytuj

Saga InugamiEdytuj

Saga Zmagania z NiemowlakiemEdytuj

Samuraj z PociąguEdytuj

Kagura w kocich uszkach

Kagura w kocich uszkach

Kagura razem z Gintokim otwiera paczkę przeznaczoną dla Shinpachiego. Najpierw zakłada na głowę opaskę z kocimi uszkami, a później zajada się jego ciastem. Między nią, a srebrnowłosym samurajem dochodzi do krótkiej dyskusji na temat bakterii, którą w końcu przerywa rozwścieczony Shinpachi. Okazuje się, że wcześniej przeczytali też jego list. Podczas gdy okularnik zajęty jest rozmyślaniem, Kagura i Gintoki śmieją się za jego plecami. [10]

Kagura i tae kontra eromes

Kagura i Tae wkraczają do akcji

Jakiś czas później Kagura, Gintoki i Tae siedzą zakamuflowani przy stoliku skąd obserwują Shinpachiego podczas jego randki z Eromes. Kiedy Amanto polewa się herbatą i zaczyna robić słodkie miny, Kagura ze złości rozrywa gazetę. Po odejściu Shinpachiego i jego towarzyszki do hotelu, Kagura siedzi pod drzwiami skąd obserwuje wnętrze budynku. W pewnej chwili spostrzega Eromes. [11]

Kiedy kobieta unika lecącego w jej stronę bokuto i wyznaje całą prawdę, Kagura i Tae zeskakują z dachu niszcząc przy okazji słup, na którym siedziała. Jest zaskoczona, że w obronie Kociego Uszka staje Shinpachi. Po krótkiej przemowie chłopak uderza niedoszłą kochankę, za co Kagura nagradza go oklaskami.[12]

Saga BenizakuraEdytuj

Saga MamaEdytuj

Saga YagyuuEdytuj

Polowanie na Małpy Edytuj

Kagurascrewdriver

Kagura jako śrubokręt

Niewyspana Kagura pojawia się w mieszkaniu jako śrubokręt. Jakiś czas później cała trójka Najemników siedzi w kawiarni, gdzie rozmawiają na temat obcych deformujących ich ciała. Okazuje się, iż nieznajomi są uzależnieni od gry Mon-Hun (Monkey Hunter). Rozdzielają się i każde z nich loguje się do gry.[13]

Kagura tworząc swojego awatara postanowiła wykreować siebie na rudowłosego potężnego wojownika z blizną na twarzy i kataną na plecach. Wraz z Gintokim napada na administratorów gry, obrabia ich i rozbiera, by potem podsmażyć na ogniu. Uciekają, kiedy rzuca się na nich banda rozwścieczonych świń. [14]

Podczas gry dowiadują się, że muszą odnaleźć łowcę M. W czasie poszukiwań natrafiają na związaną dziewczynę wiszącą nad ogniskiem, ale po uwolnieniu wychodzi na jaw, że jest to Sa-chan. Przed nimi pojawia się kolejne stworzenie. Tym razem większe i o białym umaszczeniu. Z opresji ratuje ich tajemniczy M, oświadczając, że cały czas na nich czekał. [15]

M doprowadza ich do świątyni, gdzie znajduje się legendarna bestia. Jest przekonany, że wkrótce pojawią się również Amanto. Jego słowa się sprawdzają, bowiem wkrótce nadchodzi para obcych, którzy przyłączają się do ich grupy. Krótko po tym okazuje się, że nieznajomi kosmici to w rzeczywistości Sougo i Hijikata. [16]

123-powalony katsura

Kagura i Sougo atakują Katsurę

Po zakończeniu gry wszyscy spotykają się w jednej restauracji. Kagura zajęta jedzeniem nie włącza się do rozmowy. Jednak, gdy Katsura zaczyna ją denerwować rzuca się na niego razem z Sougo. Tydzień później okazuje się, że Najemnicy założyli firmę zajmującą się przeprowadzkami. Kagura po drzemce zajada się sukonbu i wygląda przez okno. Kiedy na drodze pojawia się Sa-chan, Gintoki uderza w nią ciężarówką. Kobieta wskazuje im miejsce pobytu Amanto. Jakiś czas później uderzają samochodem w statek kosmitów. Kagura wpada do środka i rzuca się na jednego z obcych. [17]

Saga Zamach na SzogunaEdytuj

Saga Żegnaj ShinsengumiEdytuj

Kagura wraz z Shinpachim jest obecna na pogrzebie Shigeshige, ale na widok zasmuconej Soyo opuszcza uroczystość.[18] Wieczorem w dniu rozwiązania Shinsengumi zabiera Sadaharu na spacer. Wędrując ulicami Kabukicho natrafia na Sougo i grupę patriotów. Sadaharu uderza łapą dwóch z nich.[19] Wówczas Kagura dodaje otuchy policjantowi[20] i udaje się z nim do siedziby frakcji Katsury.[21] Jakiś czas później Tae opowiada jej i Shinpachiemu o wydarzeniach w Uśmiechniętych Przekąskach, gdzie został aresztowany Katsura.[22]

Podczas gdy Jouishishi i Shinsengumi płyną na Wyspę Skazańców statkiem, by wspólnymi siłami odbić swoich przywódców, Najemnicy korzystają z łodzi. Kiedy zostają zaatakowani przez zabójców Naraku Kagura przyłącza się do walki.[23] Po zniszczeniu okrętu przez rudowłosą Amanto wszyscy zostają zmuszeni przesiąść się się do szalup. Silna nastolatka z łatwością przekształca łódkę Yorozuyi w pędzącą motorówkę.[24]

Sougo chwyta Kagurę

Kagura uratowana przez Sougo

Po dobiciu do brzegu dochodzą do wniosku, że jedynym sposobem na pokonanie górzystego terenu jest wspinaczka. Wówczas Kagura wpada na pewien pomysł - jedno z nich zwiąże się liną i będzie wciągać pozostałych. Wszystkim wydaje się, że sama zgłosiła się na ochotnika do tego zadania, ale wkrótce udowadnia im, że się pomylili. Rzuca jednego za drugim prosto na skały.[25]

Chwilę później, po krótkiej bójce z Sougo, Kagura wraz z towarzyszami wspina się po stromym zboczu góry. Zostają jednak ostrzelani z łuków przez wrogie wojska. Nastolatka osłania się swoją parasolką i pewnie prze do przodu. Jednakże jedna ze strzał trafia w wystający kamień, który akurat chwyciła. Ku przerażeniu pozostałych Kagura spada w dół. Z opresji ratuje ją Sougo. Kagura rozkazuje mu rozluźnić uścisk, ale mężczyzna nie wykonuje jej polecenia. Wówczas uwagę strzelających do nich żołnierzy odwracają Patrioci.[26]

540 Kagura powstrzymuje walkę Imai i Sougo

Kagura przerywa walkę Nobume i Sougo

Sougo wyrzuca zaskoczoną Kagurę wysoko w powietrze, a ta ląduje na szczycie góry.[27] Chwilę później przyłącza się do walki przeciwko Mimawarigumi.[28] Widząc jednak atakujących się Sougo i Imai rozkazuje im zakończyć walkę.[29]

OdniesieniaEdytuj

  1. Manga Gintama: Rozdział 12, str. 4-10
  2. Manga Gintama: Rozdział 12, str. 15-16
  3. Manga Gintama: Rozdział 13, str. 7
  4. Manga Gintama: Rozdział 14, str. 10-20
  5. Manga Gintama: Rozdział 29, str. 6-15
  6. Manga Gintama: Rozdział 30, str. 2-7
  7. Manga Gintama: Rozdział 30, str. 10-12
  8. Manga Gintama: Rozdział 31, str. 3
  9. Manga Gintama: Rozdział 31, str. 9
  10. Manga Gintama: Rozdział 85, str. 8 - 10
  18. Manga Gintama: 525, str. 3-4
  19. Manga Gintama: 527, str. 10-11
  20. Manga Gintama: 528, str. 4-7
  21. Manga Gintama: 529, str. 11-12
  22. Manga Gintama: 529, str. 10-11
  23. Manga Gintama: 531, str. 18-19
  24. Manga Gintama: 532, str. 17
  25. Manga Gintama: 533, str. 9-12
  26. Manga Gintama: 534, str. 14-17
  27. Manga Gintama: 535, str. 7-17
  28. Manga Gintama: 538, str. 16
  29. Manga Gintama: 540, str. 19

Więcej z Fandomu

Losowa wiki