FANDOM

3Z Ginpachi Sensei
Klasa 3-Z Pana Ginpachiego
Kanji

銀魂 3年Z組銀八先生

Rōmaji
Manga
Autor

Ohsaki Tomohito

Data Wydania

3 Luty 2006 - 2013

Klasa 3-Z Pana Ginpachiego jest nowelką autorstwa Oosakiego Tomohito. Autorem rysunków jest mangaka Hideaki Sorachi. Składa się z siedmiu tomów.

FabułaEdytuj

Klasa 3-Z jest serią noweli napisanych przez Ohsakiego Tomohito. Akcja rozgrywa się w innej rzeczywistości. Ginpachi-sensei jest publikowany w magazynie JUMP SQUARE. By sparodiować serial telewizyjny "Klasa 3-B Pana Kinpachiego" akcja gintamowskiej wersji rozgrywa się w Szkole Średniej Gintama.

Gintoki jest nauczycielem języka, a klasa składa się w większości z bohaterów mangi Sorachiego, włączając Najemników, Shinsengumi, czy Kihetai. Dyrektorem placówki jest Książę Hata, a Matsudaira, Otose, Gengai, Zenzo, Tsukuyo i Sakamoto tworzą grono pedagogiczne. W 7 tomie wydanym w 2013r. Gintoki został przedstawiony jako uczeń.

W sali lekcyjnej nie znajdują się żadne dziwne przedmioty. Z przodu i z tyłu pomieszczenia umieszczono przesuwane drzwi. W centrum znajduje się podest, a resztę sali wypełniają ławki z krzesłami dla uczniów. Nad tablicą rozwieszono zwój z napisem "poziom cukru". Taki sam znajduje się również z tyłu klasy. Według Shinpachiego do 3-Z uczęszcza sporo dziwaków. Uważa, że gdyby Liceum Gintamy było normalną szkołą, Hijikata i Sougo mieliby bardzo dobre stopnie, a jednym z najspokojniejszych uczniów jest Katsura.

TomyEdytuj

NauczycieleEdytuj

Profile sakata ginpachi Sakata Ginpachi (坂田銀八)
Wychowawca klasy 3-Z. Ma naturalnie kręcone włosy i lekką cukrzycę. Nie powinien być nauczycielem, ale z jakiegoś powodu uczniowie go słuchają. Ciągle chodzi z lizakiem w ustach.

UczniowieEdytuj

Profile shimura shinpachi Shimura Shinpachi (志村新八)
Uczeń klasy 3-Z. Siedzi w drugiej ławce w pierwszym rzędzie licząc od korytarza. Jest bratem Shimury Tae i pierwszym bohaterem przedstawionym w nowelce. Autor opisuje go jako prostego, zwykłego ucznia.
Profile kagura Kagura (神楽)
Uczennica z wymiany pochodząca z Chin. Siedzi na lewo od Shinpachiego, dwa rzędy dalej. Mimo miłej aparycji jest bardzo agresywna. Ma ogromny apetyt. Z początku ciągle kłóci się z inną uczennicą z wymiany, Catherine.
Profile okita sogo Okita Sougo (沖田総悟)
Członek Komitetu Dyscyplinarnego. Siedzi za Kagurą i Catherine. Jest zawsze zrelaksowany i zachowuje się niewinnie. Często bawi się telefonem komórkowym. Robi sobie z żarty z Hijikaty, np. posługuje się jego danymi na portalach randkowych.
Profile hijikata toshiro Hijikata Toshiro (土方十四郎)
Wiceprzewodniczący Komitetu Dyscyplinarnego. W przeciwieństwie do Sougo ma rozczochrane włosy i surowe spojrzenie. Próbuje stworzyć ryż majonezowy.
Profile kondo isao Kondo Isao (近藤勲)
Przewodniczący Komitetu Dyscyplinarnego. Wyglądem przypomina goryla. Brakuje mu elegancji, ale jest całkiem popularny. Ciągle komplementuje starszą siostrę Shinpachiego, Tae.
Profile shimura tae Shimura Tae (志村妙)
Starsza siostra Shinpachiego. Autor przedstawia ją jako piękną dziewczynę, ale bardzo wybuchową. Czyta magazyny modowe (Wstęp do zabójczych technik! Jak okradać starych brzydkich facetów). Każdego dnia odrzuca zaloty Kondo.
Profile catherine Catherine (キャサリン)
Podobnie jak Kagura jest uczennicą z wymiany. Ma niezwykle ostre rysy twarzy, grube brwi i, z jakiegoś powodu, kocie uszka. Na torbie nosi naklejkę z niemożliwym do odczytania napisem - @#$%^&*.
Profile katsura kotaro Katsura Kotaro (桂小太郎)
Siedzi przed Shinpachim. Żyje w swoim własnym spokojnym świecie. Ma zwierzątko o imieniu Elizabeth.
Takasugi 3-z Takasugi Shinsuke (高杉 晋助)
Jest najbardziej przerażającym i zdegenerowanym uczniem Liceum Gintamy. Wrócił do szkoły po okresie zawieszenia. Chodzi w niedopiętym mundurku, pod spodem ma burgundową koszulę. Nosi opaskę na jednym oku. Jest przywódcą Gangu Takasugiego.
Okada Nizou 3z Okada Nizo
Członek Gangu Takasugiego. Nosi okulary z barwionymi szkłami. Bardzo dobrze walczy - powala ponad dziesięciu uczniów zwykłym chlebem. Nizo uwielbia pieczywo.
Kijima matako 3z Kijima Matako
Członkini Gangu Takasugiego. Przyłączyła się do niego głównie ze względu na Shinsuke, którego traktuje jak bóstwo. Matako czeka na niego przy bramie szkolnej, gdy mija termin jego zawieszenia. Bardzo się martwi, kiedy zostaje zaatakowany przez grupę uczniów Liceum Gintamy.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki