FANDOM

Tom 5 3-Z

Tom 5 serii nowel Klasa 3-Z Pana Ginpachiego ukazał się w sprzedaży 4 kwietnia 2011r. Składa się z 240 stron i 4 rozdziałów/lekcji. Tytuł całego tomu jest parodią gry video "Zimnokrwisty twardy facet Kunio-kun". Przetłumaczono go na "Pozbawiony serca i hardcorowy Takasugi-kun" i umieszczono w 209 odcinku. Wewnątrz tomu znajdują się obrazki narysowane przez autora mangi:

  • Kolorowa ilustracja walczących ze sobą Takasugiego i Kamuiego.
  • Na stronach 12-13 mały obrazek Takasugiego stojącego w bramie.
  • Na stronie 218 rysunek Ginpachiego powstrzymującego bójkę między Kamuim a Takasugim.
Spis treści Lekcja 1Lekcja 2Lekcja 3Lekcja 4

LekcjeEdytuj

Lekcja 1 - To takie popularne zobaczyć, że "powrócił XX" albo "XX powrócił", ale bądźmy szczerzy to żadna nowośćEdytuj

Po okresie zawieszenia do szkoły powraca lider Gangu Takasugiego. W bramie czeka na niego Kijima i Takechi. Matako zachwyca się każdym jego ruchem i słowem. W drodze do klasy Shinsuke udziela wywiadu Hanano z klubu radiowego.
Po lekcjach Kijima dostaje smsa od Kawakamiego Bansaia, że na sali gimnastycznej grupa niezadowolonych uczniów otoczyła ich przywódcę. Po odśpiewaniu szkolnego hymnu na sali pojawił się Okada Nizo i powala napastników bochenkiem chleba.
Udają się do swojej kryjówki umieszczonej w opuszczonej szopie. Takasugi stwierdza, że zaczyna się nudzić. Wówczas Takechi opowiada mu o działalności pewnego gangu. Uczniowie, pod groźbą pobicia, kupują małą prostokątną naklejkę z napisem "miód". Muszą umieścić ją, np. na plecaku w widocznym miejscu, by nie mieć więcej problemów. Takasugi rozkazuje im zniszczyć tajemniczy gang.
Następnego dnia cała grupa, poza szefem-Takasugim, rozpoczyna swoje śledztwo. Niestety, gdy tylko chcą kogoś o coś zapytać, ci uciekają w popłochu. Takechi zdobywa informacje o kilku dziewczynkach w gimnazjum, a Nizo dowiaduje się o faszerowanych bułkach. W międzyczasie Bansai nie robi nic poza słuchaniem muzyki.
Jakiś czas później opowiadają Takasugiemu o Liceum Harusame, którego uczniowie zmuszają innych do zakupu naklejek.

Lekcja 2 - Nie chodzi o to, żeby być skrótem dla "wszystkiego"Edytuj

Lekcja 3 - Zespoły nie przestają istnieć, dlatego że członkowie mają inny punkt widzenia, ale dlatego, że wokalistka i gitarzysta zaczynają ze sobą chodzićEdytuj

Lekcja 4 - Kolesie, którzy zawsze przychodzą po czasie i robią awanturyEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki