FANDOM

Gintama249-47
Prezenty są po to, żeby je dawać
Kanji

贈り物はお早めに

Rōmaji

Okurimono hao hayame ni

Informacje
Premiera

05 Marzec 2012

Rozdziały mangi

Rozdział 381

Odcinek

249

Nawigacja
Poprzedni
Odcinek 248
Następny
Odcinek 250
Galeria 249 Odcinka

Prezenty są po to, żeby je dawać to 249 odcinek serii Gintama, który wyemitowano w Japonii 05 marca 2012 roku.

Po dwóch latach powraca znajoma postać, która potrzebuje pomocy od Ginotokiego. Zaprowadzi to całe trio w sam środek Szatańskiego Festiwalu.

FabułaEdytuj

Gintama249-09

Gedomaru przybywa do Najemników

W mieszkaniu Gintokiego pojawia się Gedomaru. Mężczyźni pamiętają jej postać, ale Kagura potrzebuje trochę więcej czasu, by sobie ją przypomnieć. Gintoki jest wściekły, ponieważ przybyła mu jeszcze jedna gęba do wykarmienia. Dziewczyna tłumaczy, że od kiedy został on jej drugim mistrzem (pierwszym jest Ketsuno Crystal), chce by pomógł jej znaleźć prezent dla swojej właścicielki. Wyjaśnia, iż jest to bardzo ważna tradycja dla Shikigami.

Gintama249-42

Poszukiwania prezentu dla Christel

Po dyskusji na temat kolejnych świąt w połowie roku, Shinpachi i Kagura biegną przed siebie by wybrać prezenty. Chcą znaleźć coś diabolicznego, co nadawałoby się na podarunek od demona. Zaabsorbowani mylą "Świąteczny Festiwal" z "Szatańskim Festiwalem". Przerażony Shinpachi odchodzi od zmysłów, ale cała reszta udaje się przed siebie. Oglądają rozmaite stoiska, jednak nie potrafią znaleźć niczego odpowiedniego. Shinpachi wpada na Pandemonium. Zrozpaczony traci ją po raz kolejny.

Gintama249-50

Demony zauważają ludzi

Gedomaru zaczyna coraz bardziej się smucić, ponieważ nie potrafi kupić prezentu, który ucieszyłby Christel. Gintoki dzieli się z nią swoją radą. Karze jej wybrać dla siebie coś, co sprawiłoby jej przyjemność, gdyby dostała to jako świąteczny podarunek. Zakłada na głowę ozdobę z czaszek, więc białowłosy samuraj zamierza kupić jej drugą. Sprzedawca odmawia mu i wraz z innymi demonami zaczyna ich atakować. Rozwścieczona Gedomaru pozbywa się ich jednym cięciem. Następnie dziękuje Najemnikom za pomoc i znika, zostawiając ich samych. Wkrótce pojawia się Szatan we własnej osobie.

Jakiś czas później okazuje się, że japońska demonica zostawiła im wszystkim prezenty. Była to czarna koszulka z napisem "Zabij mnie", którą podarowała również Christel.

NawigacjaEdytuj

Sezon 4 Sezon 5 Sezon 6
Odcinki
238 | 239 |240 | 241 |242 | 243 |244 | 245 |246 | 247 |248 | 249 |250| 251 | 252

Więcej z Fandomu

Losowa wiki