FANDOM

260 - shoyo
Obietnica na całe życie
Informacje
Premiera

31 Stycznia 2013

Rozdziały mangi

394, 395, 396, 397

Odcinek

260

Saga

Saga Pierwsza Kurtyzana

Opening

Sakuramitsu Tsuki

Nawigacja
Poprzedni
Odcinek 259
Następny
Odcinek 261
Galeria 260 Odcinka

Obietnica na całe życie jest 260 odcinkiem serii Gintama, który wyemitowano 31 stycznia 2013 roku.

Oddziały Shinsengumi i Mimawarigumi wkraczają do gry na rozkaz Szoguna. Shigeshige oskarża wuja o zdradę kraju, ten jednak zamierza uciec do Yoshiwary, by zabić Suzuran. W międzyczasie na statek dostaje się trójka rebeliantów.

FabułaEdytuj

260 - Gin ratuje Tsuki

Gintoki ratuje Tsukuyo

Oboro nalega na opuszczenie pola walki przez Sadasadę, ponieważ sprawy mogą przybrać dla nich niekorzystny obrót. Szczególnie po połączeniu sił przez Shinsengumi i Mimawarigumi. Policjanci zostają oskarżeni o zdradę, ale Kondo wyjaśnia, że rebelianci mają zostać straceni dopiero rano. Jeżeli zginą wcześniej, to właśnie oddziały Sadasady sprzeciwią się rządowi, toteż ich obowiązkiem jest strzec więźniów aż do świtu.

260 - Imai i Isaburo

Imai rzuca się na donuta

Sougo odkłada bazookę i zwraca się do żołnierzy. Porównuje siebie do wilka, który pożera tłuste świnie. W międzyczasie kładzie swoją nogę na głowie Kagury. Sama nazywa go chihuahuą, po czym przewraca chłopaka na ziemię. Rozwścieczony słowami jednego z żołnierzy Hijikata strzela raz za razem do oddziałów Sadasady.

Sasaki pomaga Gintokiemu, Tsukuyo i Nobume, którą nagradza donutem. Wyciąga broń i strzela do Sakaty. Tsukuyo podbiega do rannego mężczyzny, ale to on ratuje jej życie. Okazuje się, że Isaburo wystrzelił w jego stronę jedynie serum, które umożliwi mu poruszanie się. Udaje się więc po głowę Sadasady. Na schodach czekają już na niego przywódczyni Hyakki i Imai.

Ludzie nie potrafią uwierzyć w rebelię policji. Okazuje się jednak, że wezwała ich do tego jedna osoba - Tokugawa Shigeshige. Szogun przybywa na miejsce bitwy oskarżając wuja o zdradę. Rozkazuje żołnierzom Sadasady odrzucić broń. Sam zaś podchodzi do rannego Maizo i oddaje mu pokłon.

260 - Oboro vs Gintoki

Gintoki kontra Oboro

Roztrzęsiony Sadasada nie rozumie zachowania swojego siostrzeńca. Oboro wyjaśnia mu, iż Shigeshige odkrył tajemnicę wuja, który zamiast państwa chronił samego siebie. Nad głowami żołnierzy pojawia się gigantyczny statek należący do Tendoshu przybywający po Sadasadę. Mężczyzna chce udać się do Yoshiwary, by zabić Suzuran.

260 - pokonany oboro

Pokonany Oboro

Oboro nie zauważył, że na statek dostali się także rebelianci w przebraniach Naraku. Gintoki walczy z Oboro, Imai niszczy serce pojazdu, a Tsukuyo zatrzymuje Sadasadę. Sakata wykorzystuje techniki Oboro przeciwko niemu. Po wybuchu kłęby dymu znacznie ograniczają widoczność wysłannika niebios, który przez przypadek atakuje Sadasadę.

Dochodzi do zażartej walki między Oboro a Ginotkim. Kiedy ten drugi spada z dachu przypomina sobie utratę swojego nauczyciela i złożoną mu wtedy obietnicę. Udaje mu się wbić złamany bokuto w dach. Chwilę później nabija na niego swojego przeciwnika.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki