FANDOM

Ep 266
Nigdy nie zatrzymasz czasu we właściwym momencie
Kanji

一時停止はうまい具合には止まらない

Rōmaji

Ichiji teishi wa Umai guai ni wa Tomaranai

Informacje
Premiera

8 Kwietnia 2015

Rozdziały mangi

484

Odcinek

266

Opening

DAYxDAY

Ending

DESTINY

Nawigacja
Poprzedni
Odcinek 265
Następny
Odcinek 267
Galeria 266 Odcinka

Nigdy nie zatrzymasz czasu we właściwym momencie jest 266 odcinkiem serii Gintama, jednocześnie pierwszym odcinkiem siódmego sezonu wznowionego w 2015r. Wyemitowano go 8 kwietnia 2015r.

Na konferencji prasowej Gintoki przeprasza za to, że Gintama znowu ruszyła, mimo iż wcześniej wyemitowano film mający zakończyć serię (Gintama: Ostatni Rozdział: Yorozuya na zawsze). Później Sakata odkrywa, że wszyscy ludzie w mieście zamarli, ponieważ przez jego głupotę zatrzymał się czas. Członkowie Yorozuyi bezskutecznie próbują rozwiązać powstały problem.

FabułaEdytuj

266 - Przeprosiny Gintokiego podczas konferencji

Gintoki podczas konferencji

Reporterzy przybyli na konferencję czekają na spóźnionego Gintokiego. W końcu mężczyzna pojawia się na sali i przeprasza w imieniu całego studia Sunrise za to, że anime będzie nadal emitowane, mimo wcześniejszej zapowiedzi końca Gintamy.

Do Gintokiego przychodzi wściekła Otose, ponieważ mężczyzna znowu zalega z czynszem. Nagle kobieta zamiera w pół-słowa z papierosem w ręce. Z początku Sakata niczego nie zauważa i tłumaczy, że zapłaci w przyszłym miesiącu. Po chwili jednak dociera do niego, że czas stanął w miejscu.

Ranny amanto 266

Ranny Amanto proszący Gintokiego o pomoc

Dostrzega spacerującego Shinpachiego i zaniepokojoną Kagurę. Jakiś czas później we trójkę przemierzają ulice, ale nikt poza nimi nie porusza nawet palcem. Gintoki jak zwykle dostrzega pewne plusy zaistniałej sytuacji - nie musi już płacić czynszu ani dawać pensji swoim pracownikom. Sekundę później wyciąga tajemniczo wyglądający zegar, który według niego jest zupełnie bezużyteczny. Kiedy Shinpachi pyta, skąd go wziął, samuraj wyznaje, że gdy poprzedniej nocy wracał pijany z baru natknął się na rozbity statek kosmiczny. Ranny Strażnik Czasu poprosił go, by zaopiekował się potężnym urządzeniem - Zegarem Wszechświata i ukrył go przed ludźmi. Niestety Sakata nie zwraca na niego uwagi i udaje się do domu. Rankiem rozwala zegar myląc go z budzikiem.

Kiedy Shinpachi odkrywa prawdę, jest przerażony. Nie widzi sposobu, by naprawić zegar. Spokojny Gintoki radzi mu by wykorzystał daną mu wieczność na obmacywanie Otsuu, tak jak on zamierza zrobić z parasola.

W końcu docierają do warsztatu Gengaia. Niestety mężczyzna również zamarł (dłubiąc palcem w nosie). Gintoki wpada na pomysł wykorzystania zegara jako maszyny do przenoszenia w czasie i zostawić mężczyźnie wiadomość, by naprawił urządzenie. Ale niezależnie do tego ile razy próbują, umiera albo Gengai albo Hasegawa. W konsekwencji doprowadzają do tego, że obaj mężczyźni zostają zabici przez Piccola z Dragon Balla.

PostacieEdytuj

CiekawostkiEdytuj

  • Konferencja, w której wziął udział Gintoki bazuje na politycznym skandalu, w który zamieszany był japoński polityki, Ryutaro Nonomura. Gintoki naśladuje jego styl uczesania.
  • Miejsce, do którego został przeniesiony Hasegawa zostało użyte w serii Dragon Ball i zlokalizowane na planecie Namek. Ponadto, Hasegawa i Gengai zostali zaatakowani przez Piccola, bohatera wspomnianej mangi, będącego Namekaninem. Cała scena nawiązuje do walki między Goku, Piccolem, a Raditzem. Hasegawa (Goku) poświęca się, by zabić Gengaia (Raditz).

NawigacjaEdytuj

Sezon 6 Sezon 7 N/A
Odcinki
266 | 267 |268 | 269 A | 269 B | 270 A | 270 B | 271 | 272 | 273 | 274

Więcej z Fandomu

Losowa wiki