FANDOM

Gintama 267.png
Istnieje taki brud, z którym nawet kij Matsui sobie nie poradzi
Kanji

マツイ棒でもとれないゴミがある

Rōmaji

Matsui Bou demo Torenai Gomi ga Aru

Informacje
Premiera

15 Kwietnia 2015

Rozdziały mangi

485

Odcinek

266

Opening

DAYxDAY

Ending

DESTINY

Nawigacja
Poprzedni
Odcinek 266
Następny
Odcinek 268
Galeria 266 Odcinka

Istnieje taki brud, z którym nawet kij Matsui sobie nie poradzi jest 267 odcinkiem serii Gintama, jednocześnie drugim odcinkiem siódmego sezonu wznowionego w 2015r. Wyemitowano go 15 kwietnia 2015r.

Gintoki, Kagura i Shinpachi muszą odnaleźć baterię AA pasującą do Zegara Wszechświata. Niestety ciągle trafiają na przeszkody, których nie są w stanie pokonać. Przełomowym momentem jest uratowanie Tae przed uderzeniem mechanicznego ramienia przez Pana Szynkę.

FabułaEdytuj

267 hasegawa gengai i piccolo.jpg

Hasegawa i Gengai zabici przez Piccola

Hasegawa Taizo walczy z Genagaiem i w konsekwencji obaj giną z ręki Piccola. Gintoki dochodzi do wniosku, że to właśnie oni są główną przyczyną śmierci bezdomnego i mechanika. Nie mogą więc poprosić Gengaia o naprawienie kosmicznego zegara. Shinpachi zaczyna panikować, ponieważ boi się, że by uratować świat będą zmuszeni pozbawić życia Hasegawę. Wówczas Gintoki odkrywa, że w zegarze trzeba jedynie wymienić baterię i wszystko wróci do normy.
Udają się na miejsce rozbicia kosmicznego statku, gdzie wcześniej pojawili się również policjanci Shinsengumi.

267 pogrzeb hijikaty.jpg

Pogrzeb Hijikaty

Okazuje się, że Hijikata trzyma poszukiwaną baterię w zaciśniętej dłoni. Niestety nawet silnej Kagurze nie udaje się jej otworzyć. Gintoki wykorzystuje sytuację i okłada pięściami Wicekapitana policji. W ślad za nim idzie rudowłosa Amanto, która zaczyna uderzać kolanem głowę Sougo. Shinpachi wpada na pomysł, by nieco przyspieszyć czas do momentu, kiedy Hijikata otworzy dłoń. Wszystkie próby okazują się nieudane, ponieważ mężczyzna śpi, kąpie, walczy, a nawet umiera z baterią w zamkniętej pięści. Rozwścieczeni Gintoki i Kagura odrywają mu rękę, po czym zastępują ją kijem Matsui.

267 pan szynka.jpg

Pan Szynka

Kagura przyspiesza czas. Okazuje się, że kij Matsui zasilany kosmiczną baterią ewoluował w Super-Elektryczny Kij Matsui RX. Chwilę później Gintoki zauważa Elżbietę grającą z Katsurą w baseball. Kagura wpada na pomysł, by zamienić ramiona Hijikaty i Katsury, ale pogarsza jedynie całą sytuację. Cała trójka biegnie ulicami Kabukicho w poszukiwaniu ramienia Matsui i kosmicznej baterii. Na miejscu dostrzegają, że rozpędzona dłoń miała właśnie uderzyć w Tae. Gintoki zmienia napis, który pojawił się nad głową kobiety z ゴッス (bam; odgłos uderzenia) na ゴス (szynka). Wówczas pojawia się stworzony z liter Pan Szynka i ratuje Tae.

267 ślub pana szynki i tae.jpg

Ślub Pana Szynki i Tae

W konsekwencji całego zajścia kobieta zamierza wyjść za swojego wybawcę. Podczas ceremonii para zamiast obrączkami ma wymienić się Rakietowymi Uderzeniami. Tae rozbija Ramię Matsui w drobny mak. Yorozuya w popłochu szuka baterii, która... nie pasuje. Okazuje się, że to bateria AAA, a do zegara pasuje jedynie AA. Wówczas czas staje w miejscu także dla Najemników Gin-chana. Właściwą baterię posiada jednak Pan Szynka, który przywraca bieg czasu.

Po zakończeniu odcinka Gintoki bierze udział w kolejnej konferencji, na której ma wytłumaczyć nowe logo Gintamy.

PostacieEdytuj

CiekawostkiEdytuj

  • Kij Matsui (マツイ棒) służy do czyszczenia narożników i wąskich miejsc.

NawigacjaEdytuj

Sezon 6 Sezon 7 N/A
Odcinki
266 | 267 |268 | 269 A | 269 B | 270 A | 270 B | 271 | 272 | 273 | 274

Więcej z Fandomu

Losowa wiki