FANDOM

Odcinek 268 spotkanie
Miłość szpiega zaczyna się od szpiegowania
Kanji

観察の恋は観察から始まる

Rōmaji

Kansatsu no Koi wa Kansatsu Kara Hajimaru

Informacje
Premiera

22 Kwietnia 2015

Rozdziały mangi

384
385

Odcinek

268

Opening

DAYxDAY

Ending

DESTINY

Nawigacja
Poprzedni
Odcinek 267
Następny
Odcinek 269
Galeria 268 Odcinka

Miłość szpiega zaczyna się od szpiegowania jest 268 odcinkiem Gintamy i adaptacją dwóch rozdziałów mangi Hideakiego Sorachiego Gintamy. Wyemitowano go 22 kwietnia 2015r.

Na rozkaz Hijikaty Yamazaki szpieguje Gintokiego, który w przeszłości brał udział w wojnie Joi. Jednakże po kilku dniach zakochuje się Tamie.

FabułaEdytuj

268 Yamazaki szpieguje Gintokiego

Yamazaki podczas szpiegowania

Uparcie dążący do aresztowania Gintokiego Hijikata rozkazuje Yamazakiemu szpiegować samuraja. Po kilku dniach szpieg dochodzi do wniosku, że w życiu byłego Patrioty nie dzieje się nic wartego uwagi. Znudzony Yamazaki zaczyna wątpić w swoją pracę i życie. Podczas gdy Gintokiego nie było w domu, ponieważ poszedł zagrać w pachinko, Yamazaki wybrał się do sklepu po swoje ulubione anpany. Czytnik kodów przestaje działać, ponieważ zeskanował za dużo opakowań z anpanem. Yamzaki zastanawia się, kiedy i on przejdzie swoje załamanie. Wówczas Tama bierze czytnik do ręki i pociesza go ciepłymi słowami, zachęcając do dalszej pracy. Inspiruje też Yamazakiego, który oświadcza, że będzie dawał z siebie wszystko.

Yamazaki zmienia obiekt swojego zainteresowania z Gintokiego na Tamę. Jego raporty wypełnione są jednym słowem - Tama-san, czym przeraża Kondo i Hijikatę. Ten drugi stwierdza, że trzeba coś zrobić z obsesją szpiega. Nie wie, że pod drzwiami stoi Sougo podsłuchujący ich konwersację. Jakiś czas później Okita przybywa do Baru Otose i pyta o Gintokiego. Prosto z mostu prosi, by pożyczyli Tamę Yamazakiemu, by młody mężczyzna mógł się z nią przespać. Najemnicy i Otose odpowiadają, że to nie jest robot przeznaczony do tego typu rzeczy. Sougo wyznaje im, że są obserwowani, a związek Tamy i Yamazkiego mógłby polepszyć ich relacje z Shinsengumi. Odmawiają, ale Tama uważa, że jako robot musi być pożyteczna i służyć ludziom.

268 Tama gotuje

"Gotowanie" Tamy

W spotkaniu małżeńskim udział biorą: Kondo, Hijikata, Okita, Gintoki, Shinpachi i Kagura. Zanim Tama i Yamazaki wchodzą do pokoju, obie strony rywalizują ze sobą. Gintoki i Kagura odgrywają rolę dumnych rodziców przyszłej panny młodej. Hijikata ocenia zachowania Tamy, a Shinpachi umiejętności Yamazakiego jako prostego mężczyznę. Po tym jak kelnerka przynosi jedzenie, rozmowa schodzi na zdolności Tamy. Robot oznajmia, że Yamzaki powinien przyjść kiedyś do Baru Otose, by mogła coś dla niego ugotować. Gintoki sugeruje jednak, że powinna coś przygotować od razu. Wszyscy się zgadzają, a Tama zjada składniki ze swojego talerza i wymiotuje nowe "danie", czym przeraża czwórkę policjantów. By nie urazić Tamy, a przy okazji swojego żołądka Sagaru mówi, że zabierze jedzenie ze sobą. Pozostali też zaczynają wymiotować. Tama wstaje i odchodzi, by zaczerpnąć świeżego powietrza.

Yamazaki szuka spacerującej w deszczu Tamy. Zaczyna nienawidzić samego siebie, ponieważ nawet nie zdobył się na podziękowanie dziewczynie za jej wcześniejsze słowa. Znajduje zielonowłosą, która przeprasza, że musiała na chwilę wyjść, ale przypomniało jej się coś bardzo ważnego. Odwraca się i wymiotuje anpana. Po zjedzeniu pączka, mężczyzna puszcza pawia na twarz kobiety. Zdenerwowana uderza go miotłą.

PostacieEdytuj

CiekawostkiEdytuj

NawigacjaEdytuj

Sezon 6 Sezon 7 N/A
Odcinki
266 | 267 |268 | 269 A | 269 B | 270 A | 270 B | 271 | 272 | 273 | 274

Więcej z Fandomu

Losowa wiki