FANDOM

Odcinek 270 anime Gintama wyemitowany 6 maja 2015r. został podzielony na dwa niezwiązane ze sobą pododcinki. Pierwszy (A) zatytułowano Lustro da ci odbicie każdej twojej strony - tej pięknej i tej brzydkiej, a drugi (B) - Nikomu nie podoba się jego zdjęcie w legitymacji.

Odcinek 270 część AEdytuj

Odcinek 270 A Sa-chan.png
Lustro da ci odbicie każdej twojej strony - tej pięknej i tej brzydkiej
Kanji

鏡は美も醜もありのままを映し出す

Rōmaji

Kagami wa bi mo miniku mo arinomama o utsushidasu

Informacje
Premiera

6 maja 2015

Rozdziały mangi

418

Odcinek

270

Opening

DAYxDAY

Ending

DESTINY

Nawigacja
Poprzedni
Odcinek 269
Następny
Odcinek 270 B
Galeria 270 Odcinka

Lustro da ci odbicie każdej twojej strony - tej pięknej i tej brzydkiej jest 270 odcinkiem anime Gintama i piątym odcinkiem siódmego sezonu.

Sarutobi Ayame przekonana o swoim geniuszu postanawia podglądać Gintokiego zamykając się w lustrze w jego kuchnio-łazience. Jednakże mężczyzna wie, że nigdy wcześniej nie posiadał lustra i razem z Shinpachim oraz Kagurą zamierza dać jej nauczkę.

FabułaEdytuj

Ubrany w piżamę skacowany Gintoki myje zęby. Wkrótce dołącza do niego Kagura. Dochodzi między nimi do sporu o zużytą pastę do zębów. W końcu daje uradowanej nastolatce pieniądze na nowe opakowanie. Po chwili zaczyna zastanawiać się, skąd w ich łazience znalazło się lustro. Okazuje się, że za szybą ukrywa się Ayame, która pod nieobecność domowników myszkuje w ich mieszkaniu.

Ku niezadowoleniu kobiety-ninja najpierw sporo czasu przed lustrem spędza Shinpachi, który zaczyna golić bujnie owłosioną klatkę piersiową. Po chwili jego miejsce zajmuje Kagura. Rudowłosej Amanto wyrasta z pupy długi ogon. Sarutobi nie potrafi uwierzyć własnym oczom.

Kiedy do środka wchodzi Gintoki zaskoczona Kagura wyrywa sobie ogon i zakrwawiona upada na podłogę. Samuraj podnosi leżące na ziemi pozostałości po goleniu Shinpachiego zakładając, że to peruka mająca zakryć jego łysinę. Natomiast ogon Kagury wkłada sobie do spodni, by przedłużyć swoją męskość. Wówczas Sarutobi wyskakuje zza lustra, uderza mężczyznę, przeprasza i zażenowana opuszcza mieszkanie Najemników.

Okazuje się jednak, że cała trójka wiedziała o jej planie i postanowili dać jej nauczkę.

PostacieEdytuj

Odcinek 270 część BEdytuj

Odcinek 270 B.png
Nikomu nie podoba się jego zdjęcie w legitymacji
Kanji

免許証の写真を気に入ってる奴は皆無

Rōmaji

Menkyoshou no shashin o kiniitteru yatsu wa kaimu

Informacje
Premiera

6 maja 2015

Rozdziały mangi

423

Odcinek

270

Opening

DAYxDAY

Ending

DESTINY

Nawigacja
Poprzedni
Odcinek 270 A
Następny
Odcinek 271
Galeria 270 Odcinka

Nikomu nie podoba się jego zdjęcie w legitymacji jest drugim pododcinkiem 270 odcinka Gintamy. Wyemitowano go 6 maja 2015r.

Yamazaki nie może znieść tego, że nikt nie docenia jego pracy i postanawia zdobyć legitymację ninja.

FabułaEdytuj

Któregoś poranka okazuje się, że Yamazaki otrzymał od zwierzchników nagrodę specjalną za swoją służbę. Niektórzy z członków Shinsengumi naśmiewają się z niego. Uważają, że jedyne co robi to gra w badmintona i je anpany. Rozgoryczony mężczyzna spaceruje po dzielnicy. W pewnym momencie spotyka Zenzo, po czym wpada na pomysł, by uzyskać legitymację ninja. Udaje się do obozu treningowego Oedo. Recepcjonistka tłumaczy mu, że nie nauczy się ani używać Rasengana, ani korzystać z chakry. Sagaru decyduje się na trwający jeden dzień kurs na genina (najniższy stopień).

Yamazaki jest bardzo zaskoczony, gdy ich trenerem okazuje się być bardzo stary ninja. Staruszek zamierza do treningu wykorzystać ropuchę, ale po komentarzach Yamazakiego przywołuje Demona o dziewięciu ogonach. Po chwili przechodzą do właściwego treningu, podczas którego Asagi wykorzystuje technikę klonowania. Mimo, że policjantowi trening wydaje się coraz dziwniejszy, Hattori świetnie sobie radzi.

Następnego dnia Sagaru znowu otrzymuje nagrodę za służbę. Tym razem policjanci opowiadają między sobą o jego waleczności. Yamazaki przechodzi obok nich zajadając się chikuwą.

PostacieEdytuj

CiekawostkiEdytuj

  • W części B pojawia się sporo odwołań do mangi Naruto, takich jak Rasengan (atak Naruto), gigantyczna ropucha (przywoływana przez Jirairę i Naruto) oraz Kyuubi (demon zapieczętowany w Naruto).

NawigacjaEdytuj

Sezon 6 Sezon 7 N/A
Odcinki
266 | 267 |268 | 269 A | 269 B | 270 A | 270 B | 271 | 272 | 273 | 274

Więcej z Fandomu

Losowa wiki