FANDOM

Okita-mitsuba mug
Okita Mitsuba
Kanji

沖田 ミツバ

Charakterystyka
Rasa

Człowiek

Płeć

Kobieta

Wzrost

168 cm

Waga

43 kg

Urodzony

26 Maj

Znak Zodiaku

Gemini

Kolor Włosów

Jasnobrązowe

Kolor Oczu

Brązowe

Status profesjonalny
Przynależność

Rodzina Okita

Status personalny
Status

Martwa

Krewni

Okita Sougo (brat)
Kuraba Toma (narzeczony)

Pierwsze wystąpienie
Manga (Debiut)

Rozdział 129

Anime (Debiut)

Odcinek 86

Głosy
Seiyū

Shimamoto Sumi

Angielski

Shelley Calene-Black

Okita Mitsuba (沖田 ミツバ) była starszą siostrą Sougo i ukochaną Toshiro Hijikaty. Zmarła na gruźlicę.

WyglądEdytuj

Łudząco podobna do brata. Miała jasnobrązowe włosy, sięgające do ramion i trójkątną grzywkę opadającą na czoło. Pod nią znajdowała się para brązowych oczu.

Mitsuba ubierała się w jasnozielone kimono zdobione kwiatami. Strój przewiązywała żółtym szerokim obi.

OsobowośćEdytuj

HistoriaEdytuj

Okita mitsuba

Nastoletnia Mitsuba

FabułaEdytuj

Saga Mitsuba Okita Edytuj

Okita mitsuba 86

Rodzeństwo Okita

Mitsuba rozmawia z Kondo na temat swojego ślubu. Kiedy w pokoju pojawia się Sougo z Yamazakim jako potencjalną ofiarą, zwraca mu uwagę. Po przeprosinach brata, zostaje oprowadzona po siedzibie Shinsengumi.

Jakiś czas później siedzą razem w kawiarni i rozmawiają na temat ślubu kobiety oraz stanu jej zdrowia. Twierdzi, że dzięki pieniądzom, które jej wysyłał czuje się dużo lepiej. W pewnej chwili pyta Sougo o przyjaciela, którym okazuje się być srebrnowłosy samuraj. Po rozmowie kobieta zaczyna się krztusić i pluć sosem tabasco. Mężczyźni odprowadzają ją do domu. Kiedy Mitsuba wspomina Hijikatę Sougo zabrania jej się z nim spotykać.

Umierająca mitsuba

Mitsuba żegna się z Sougo

Następnie zwraca się do Gintokiego i opowiada mu ich historię. Wspomina o stracie rodziców, o jej relacjach z bratem. Przerywa im jednak Hijikata, na widok którego traci przytomność.

Mistubę przewieziono do szpitala, gdzie przeprasza narzeczonego za przesunięcie ceremonii. Po jego odejściu pojawia się Gintoki z super ostrym jedzeniem. Mitsuba pluje krwią, a jej stan pogarsza się z każda chwilą. Po przybyciu Sougo wyznaje, iż jest z niego dumna, po czym umiera.

CiekawostkiEdytuj

  • Co roku wysyłała Shinsengumi wyjątkowo ostre senbei (ryżowe ciasteczka), które doprowadzały ich do łez.
  • Jej postać oparta jest na osobie Okity Mitsu, najstarszej siostry Okity Soujiego. Kobieta opiekowała się nim aż do jego śmierci.
    • W Gintamie, to Mistuba była słabego zdrowia, a Sougo się nią opiekował.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki