FANDOM

Kirie Muneharu
Rokkaku Kirie
Kanji

六角霧江

Wymowa

Rokkaku Kirie

Charakterystyka
Rasa

Człowiek

Płeć

Kobieta

Wiek

13 lat

Kolor Włosów

Burgundowe

Kolor Oczu

Brązowe

Status profesjonalny
Poprzednia przynależność

Gospoda Rokkaku

Status personalny
Status

Aktywna

Krewni

Rokkaku Muneharu (ojciec, martwy)
Matka (martwa)

Pierwsze wystąpienie
Manga (Debiut)

Rozdział 270

Anime (Debiut)

Odcinek 186

Głosy
Seiyū

Akiko Kimura

Rokkaku Kirie (六角霧江) sierota, która szuka zemsty na Okicie Sougo za zabójstwo jej ojca.

WyglądEdytuj

Ma brązowe oczy i burgundowe włosy. Zwykle nosi zielone kimono.

OsobowośćEdytuj

HistoriaEdytuj

W przeszłości Okita zabił jej ojca. Od tamtej pory szuka go, aby dokonać na nim zemsty.

FabułaEdytuj

Saga RokkakuEdytuj

186- zrozpaczona Kirie

Zrozpaczona Kirie

Kirie, zdeterminowana by pomścić ojca, wbija ostrze w brzuch Sougo, który akurat wychodzi z cukierni. Zamach na jego życie okazuje się nieudany, a ona sama zostaje bez trudu obezwładniona. Chwilę później związana siedzi na kanapie w mieszkaniu Gintokiego. Sougo twierdzi, że nie ma czasu, by się nią zajmować, więc oddaje ją w ich ręce. Zrozpaczona przysięga, że go zabije. Na nic zdają się prośby Shinpachiego, by choć trochę się uspokoiła. W końcu z pomocą sierocie przychodzi Kagura, która zjadła przygotowane przez Okitę ciastka z sosem tabasco. Kirie zabiera młodą Yato do miejsca, które niegdyś było jej domem. Nie potrafi wybaczyć Okicie tego, że przez jego nieuwagę straciła rodzinę. [1]

Jakiś czas później grupa terrorystów zaciąga Kirie do parku, w którym Sougo rozmawia z Kagurą.[2] Zostaje wraz z nimi zaciągnięta do kryjówki Frakcji Sokai i przywiązana do słupa. Kirie nie może uwierzyć, że została oszukana przez dowódcę terrorystów, który obiecał, że pomoże jej pomścić ojca. Wyśmiewa jej głupotę i naiwność podobną do tej, jaka cechowała Muneharu. Kiedy Sotatsu zamierza wyjawić Kirie prawdę o jej ojcu, zostaje uderzona przez Kagurę w głowę i traci przytomność.[3]

Kirie jest niesiona przez Kagurę, która atakuje członków Sokai. Kiedy rudowłosa Amanto zostaje ranna, Sougo bierze Kirie na ręce i ucieka w bezpieczne miejsce.[4] Choć nastolatka udaje nieprzytomną, to słysząc słowa Okity o swoim ojcu, zaczyna płakać. Wówczas Kagura pociesza ją i uspokaja. [5]

Po walce spotyka w mieście Sougo i ukradkiem przekazuje mu swój list. Następnie przeprowadza się do rodziny mieszkającej na prowincji.[6]

CytatyEdytuj

CiekawostkiEdytuj

PrzypisyEdytuj

  1. Manga Gintama: Rozdział 270, str. 2-10
  2. Manga Gintama: Rozdział 270, str. 19
  3. Manga Gintama: Rozdział 271, str. 5-7
  4. Manga Gintama: Rozdział 272, str. 1-5
  5. Manga Gintama: Rozdział 272, str. 12-14
  6. Manga Gintama: Rozdział 272, str. 18-19

Więcej z Fandomu

Losowa wiki