FANDOM

Cover2
Rozdział 2
Kanji

ペットは飼主が責任を持って最後まで面倒を見ましょう

Przetłumaczony Tytuł

Właściciele powinni dbać o swoje zwierzaki

Angielski Tytuł

Responsible Owners Should Clean Up After Their Pets

Informacje
Tom Tom 1
Nawigacja
Poprzedni
Rozdział 1
Następny
Rozdział 3
Tomy i Rozdziały
Obrazy Rozdział 2

Właściciele powinni dbać o swoje zwierzaki jest drugim rozdziałem mangi Gintama.

Gintoki i Shimpachi dostają w końcu okazję na zarobienie pieniędzy oraz poprawienie stosunków między Krajem Samurajów a obcymi. Ale niepokorny Sakata zamierza żyć własnym życiem, niepodporządkowany żadnej nacji.

FabułaEdytuj

Sakatavspesu

Gintoki kontra Pesu

Gintoki nie ma pieniędzy, by zapłacić za czynsz... Piąty miesiąc z rzędu. Otose doradza mu, by sprzedał wątrobę. Podobnie sytuacja wygląda z Shinpachim, któremu samuraj nie zapłacił za pół roku pracy. Tae przyjęła się w barze Uśmiechnięte Przekąski, by związać koniec z końcem. Niezainteresowany pretensjami przyjaciela, Gintoki włącza telewizor. Z wiadomości dowiaduje się, że bestia demoluje Shinjuku. Rozlega się dzwonek do drzwi. Sakata wybiega i uderza w twarz kapitana Urzędu Imigracyjnego. Chcą by wolni strzelcy pomogli im uporać się z pupilem księcia, Pesu. Gintoki nazywa go jednak durnym zwierzakiem i nie kwapi się do załatwienia sprawy. Okazuje się, że jest to gigantyczne stworzenie z mackami, któremu mają nie robić krzywdy. Chwyta jednak Shinpachiego, więc pomimo sprzeciwu i gróźb Hasegawy, samuraj rani stworzenie. Książę żąda wyjaśnień, ale pracownik Urzędu Imigracyjnego sam zaczyna na niego krzyczeć. Zdaje sobie sprawę z tego, że obcy mogą z nimi zerwać kontakty handlowe, co negatywnie wpłynie na kraj.

PostacieEdytuj

  1. Otose
  2. Sakata Gintoki
  3. Shimura Shinpachi
  4. Taizou Hasegawa
  5. Pracownicy Urzędu Imigracyjnego
  6. Książę Hata
  7. Pesu

Więcej z Fandomu

Losowa wiki