FANDOM

Cover 392
Rozdział 392
Przetłumaczony Tytuł

Słońce i Księżyc

Angielski Tytuł

The Sun and The Moon

Informacje
Wydano (Japonia)

16 marca 2012

Nawigacja
Poprzedni
Rozdział 391
Następny
Rozdział 393
Tomy i Rozdziały
Obrazy Rozdział 392

Słońce i Księżyc jest 392 rozdziałem mangi Hideakiego Sorachiego, Gintama.

Gintoki dowiaduje się, że już raz skrzyżował miecze z człowiekiem będącym najlepszym zabójcą Naruku. Pozostali natomiast uparcie walczą z żołnierzami Shoguna. W pewnej chwili Sakata proponuje rozwiązanie zagadki. Na tronie niebios zasiada słońce czy księżyc?

FabułaEdytuj

Drużyna 392

Wszyscy wykazują gotowość do walki

Kiedy Gintoki przebija pleciony hełm znajdujący się na głowie lidera pozostali szykują się do walki z ludźmi Sadasady. Sakata oznajmia, że pięć palców, które odciął zaciągną go na samo dno piekieł. Kagura i Shinpachi zabierają starszego mężczyznę, zaś Imai Nobume wraz z wojowniczką Yoshiwary zamierzają zabić tylu, ilu tylko zdołają. Wszyscy podnoszą otwartą dłoń przewiązaną włosami, by przypomnieć o swojej obietnicy.

Gintoki walczy z liderem Szkoły Tensho, proponując rozwiązanie zagadki. Na tronie niebios siedzi słońce czy księżyc? Przeciwnik strzela w niego igłami, jednakże zaprawiony w boju samuraj robi szybki unik. Jest wyraźnie zaskoczony siłą swojego oponenta. Kiedy spada ze schodów, atak z powietrza chcą wykonać ludzie Shoguna, ale mężczyzna świetnie sobie z nimi radzi.

93 392 img 9 42611

Gintoki kontra Oboro

W pewnej chwili Gintoki odczuwa ból w ramieniu spowodowany ukłuciem, a już sekundę później leży na podłodze. Od ponownego ataku ratują go Tsukuyo i Nobume. Ta druga wyjaśnia, iż igła, którą mu wbił przeciwnik była zatruta. Okazuje się, że spowoduje nie tylko paraliż, ale również śmierć.

Sadasada twierdzi, że nikt tak długo nie utrzymał się na nogach walcząc z tym tajemniczym wojownikiem, jednakże ten zaprzecza, oświadczając, iż już raz się to zdarzyło. W końcu ujawnia swoją twarz. Okazuje się, że jest to Oboro, który już wcześniej skrzyżował miecze z Gintokim podczas wojny z Amanto.

Walki i WydarzeniaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki