FANDOM

Cover 393
Rozdział 393
Przetłumaczony Tytuł

Czystka

Angielski Tytuł

Purge

Informacje
Wydano (Japonia)

23 marzec 2012

Nawigacja
Poprzedni
Rozdział 392
Następny
Rozdział 394
Tomy i Rozdziały
Obrazy Rozdział 393

Czystka jest 393 rozdziałem mangi Hideakiego Sorachiego, Gintama.

Wychodzi na jaw, jakie relacje łączą Oboro i Gintokiego, u którego trucizna zaczyna wywoływać halucynacje. Niemalejące siły Sadasady przechylają szalę zwycięstwa na swoją stronę, ale nagle pojawiają się Shinsengumi i Mimawarigumi.

FabułaEdytuj

Oboro oznajmia, że oczy Gintokiego w ogóle się nie zmieniły i wciąż jest tym samym Białym Demonem. Zdaje się, że samuraj przypomina sobie jego postać. Sadasadę ciekawi czy Gintoki nie jest znajomym Oboro. Ten jednak zaprzecza, bowiem uważa go jedynie za żałosną sierotę pozostałą po czystce Kansei.

Ostatni patrioci

Ostatni patrioci

Okazuje się, iż wydarzenie to miało miejsce podczas wojny z nacjonalistami. Sadasada nazywa ich zdradzieckimi samurajami, którzy wszczęli rewoltę przeciwko Bakfu, przez co relacje z Amanto zaczęły się pogarszać, a w konsekwencji doszło do wojny. W końcu sekta Tendo zażądała przywrócenia Bakfu do pierwotnego stanu i tym właśnie była czystka polegająca na pozbyciu się "kłopotliwych osobników". Rozpoczęto więc polowanie bez wybaczenia. W tym czasie klan Oboro pracował dla Sadasady.

Oboro twierdzi, że nawet jego działalność nie była w stanie wytępić samurajów, ponieważ wciąż pozostała grupka sprzeciwiająca się "działaniom niebios". Za ich lidera uważał nauczyciela Gintokiego, Yoshidę Shouyo, którego największą zbrodnią było wpajanie bezczelności swoim uczniom. Po tych słowach Gintoki rzuca się na Oboro, ale sam zostaje ranny i odrzucony na deski.

393 trudne chwile

Walka staje się coraz trudniejsza

W tym samym czasie nieprzerwanie opór stawiają Kagura, Shinpachi, Tsukuyo i Imai Nobume. Nie idzie im jednak najlepiej, a trucizna zaczyna wywoływać halucynacje u Gintokiego. Zostają otoczeni przez niemalejące siły Sadasady, ale z opresji ratują ich członkowie Shinsengumi i Mimawarigumi.

Walki i WydarzeniaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki