FANDOM

394cover
Rozdział 394
Przetłumaczony Tytuł

Wrogowie połączeni przeznaczeniem

Angielski Tytuł

Enemies that fate brought together

Informacje
Wydano (Japonia)

30 marzec 2012

Nawigacja
Poprzedni
Rozdział 393
Następny
Rozdział 395
Tomy i Rozdziały
Obrazy Rozdział 394

Wrogowie połączeni przeznaczeniem jest 394 rozdziałem mangi Hideakiego Sorachiego, Gintama.

Gintoki ponownie wraca do gry, a połączone siły policji walczą ze strażnikami Sadasady. Choć nazwano ich powstańcami, to nie oni zdradzili swój kraj. Zrobił to ten, który uważał się za jego zbawcę.

FabułaEdytuj

Oboro shogun

Oboro rozmawia z Sadasadą

Według Oboro Sadasada powinien się pospieszyć, bowiem policja wmieszała się w ich spór. Starszy mężczyzna nie jest przekonany, ale po wyjrzeniu przez okno dostrzega swoich ludzi leżących jeden na drugim, a nad tym wszystkim górujących Shinsengumi i Mimawarigumi. Strażnicy nie rozumieją obecności tych drugich i dochodzą do wniosku, że wraz z oddziałem policji dopuszczają się zdrady. Kondo zaprzecza, po czym wyjaśnia, iż obecni tam kryminaliści mają zostać ścięci nad ranem, a do tego czasu ich obowiązkiem jest ochraniać ich głowy.

Okita, kagura, shinpachi - 394

"Wilk i świnia"

Jeden ze strażników zarzuca mu gryzienie ręki, która go karmi. Słowa te wpadają w ucho Sougo, zmęczonego "posłusznym machaniem ogonem", kiedy wokoło roi się od świń. Potem kładzie nogę na głowie Kagury. Sam siebie nazywa wilkiem, więc dziewczyna kopie go w nogę i żąda wyjaśnień.

Gintoki ratuje Tsukuyo - 394

Gintoki ratuje Tsukuyo

Gdy któryś ze strażników głośno wypowiada swoje teorie o zjednoczeniu sił Shinsengumi i Mimawarigumi, Hijikata wpada w szał. Nobume za dobre sprawowanie dostaje pączka od Sasakiego, który następnie zwraca się do Gintokiego. Stwierdza, że zatrute igły nie przebiły najważniejszych organów, ale i tak nie może się ruszać. Wyciąga broń, przeładowuje i strzela do srebrnowłosego samuraja. Zaniepokojona Tsukuyo biegnie w jego stronę. Kiedy pojawia się za nią jeden ze strażników, Gintoki przebija go swoją kataną, a następnie przyłącza się do walki.

Nienazwany mężczyzna-394

Przybywa Szogun

Samuraj wybiera się po głowę Sadasady, Tsukuyo proponuje mu pomoc, bowiem nie zamierza łamać żadnej ze złożonych obietnic. W tym czasie Shimura Shinpachi, Kondo i Hijikata rozbijają siły przeciwnika. Natomiast łypiący na siebie Sougo i Kagura dosłownie ich miażdżą. Shogun nie może uwierzyć, w to co się dzieje. Strażnicy z północnej i południowej bramy padli pod kolejnymi siłami policji, na których czele stanął sam Matsudaira. Na koniu przybywa Shogun, który oświadcza, że zdrajcą jest sam Lord Sadasada.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki