FANDOM

397cov
Rozdział 397
Przetłumaczony Tytuł

Kraj Samurajów

Angielski Tytuł

Samurai's Country

Informacje
Wydano (Japonia)

19 kwiecień 2012

Nawigacja
Poprzedni
Rozdział 396
Następny
Rozdział 398
Tomy i Rozdziały
Obrazy Rozdział 397

Kraj Samurajów jest 397 rozdziałem mangi Hideakiego Sorachiego, Gintama.

Oboro przegrywa walkę z Gintokim, a Szogun postanawia zrezygnować ze swojej władzy, by zostać osądzonym. Kto tak naprawdę zdradził Kraj Samurajów?

FabułaEdytuj

397 gintoki trafiony przez oboro

Gintoki trafiony przez Oboro

Oboro naciera na Gintokiego. Zderzają się katanami i rozbijają je na drobne kawałeczki. Zabójca chwyta stopą leżące na ziemi ostrze, po czym wbija je w przedramię przeciwnika. Następnie w jego dłoni gromadzi się świetlista kula, którą wbija w brzuch drugiego, powodując u niego krwawienie.

397 pokonany oboro

Pokonany Oboro

Sakata chwyta go za rękę i przyciąga do siebie, by powiedzieć mu, że ma na niego zaczekać w piekle i zapytać Shoyo, co u niego słychać.

Chwilę później rzuca Oboro, który ląduje na wbitym w ziemię kawałku miecza. Sam Gintoki leży na dachu i obserwuje wschodzące słońce. Nagle zjawiają się latające statki Tendoshuu. Według Nobume przerazili się, że ich mała zabawka, Sadasada, ma kłopoty i zjawili się, by go uratować. Tendoshuu zapowiada śledztwo w tej sprawie, obiecując przy tym, że zajmą się zarówno Sadasadą, jak i nimi samymi.

397 otoczony szogun

Szogun otoczony przez Shinsengumi i Mimawarigumi

Tokugawa Shigeshige staje przed swoim wujem. Tendoshuu zaleca mu zrzucenie wszystkiego na barki Sadasady, bo jest na zbyt łagodny. Kiedy Mimawarigumi i Shinsengumi celują ostrzami w Szoguna, ten oznajmia, że nie są już jego podwładnymi. Mężczyzna oświadcza, iż nawet gdyby uznano ich za zdrajców, a każdy w tym kraju stałby się jego wrogiem, to wie, że nie kieruje nimi prawo stworzone przez ludzi, a ich wiara. Rzuca rezygnację pod stopy wuja, po czym oznajmia, że powinni razem udać się do czeluści piekieł. W tym samym czasie Gintoki, Kagura i Shimura Shinpachi obserwują słońce wschodzące nad Krajem Samurajów.

PostacieEdytuj

Walki i WydarzeniaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki