FANDOM

400-gintoki
Rozdział 400
Przetłumaczony Tytuł

Jeden redaktor wystarczy

Angielski Tytuł

One editor is enough

Informacje
Wydano (Japonia)

17 Maj 2012

Nawigacja
Poprzedni
Rozdział 399
Następny
Rozdział 401
Tomy i Rozdziały
Obrazy Rozdział 400

Jeden redaktor wystarczy jest 400 rozdziałem mangi Gintama autorstwa Hideakiego Sorachiego.

Gintoki odwiedza w więzieniu Sachiego, który zakochał się w uroczej pielęgniarce, Narutaki. Doradza mu wyznanie swoich uczuć poprzez mangę. Niestety nie jest to tak proste, jakby się mogło wydawać.

FabułaEdytuj

Narutaki

Narutaki rozbawiona mangą Sachiego

Sachi udaje się do gabinetu pielęgniarki. Symuluje chorobę, by móc w spokoju rysować swoją mangę. Kobieta niezbyt chętnie pozwala mu na skorzystanie z łóżka, karcąc go wcześniej za zbyt częste pojawianie się w jej gabinecie. Mężczyzna prosi ją, by nie zaglądała za parawan, po czym zakłada na głowę beret i zaczyna tworzyć z zamiarem oddania pracy na konkurs. W pewnej chwili zmorzył go sen. Po przebudzeniu szuka szkicownika. W popłochu rozsuwa kotarę, za którą siedzi zaczytana Narutaki. Kiedy Sachi próbuje zareagować, kobieta zaczyna się śmiać.

Jakiś czas później w więzieniu odwiedza go Gintoki. Rozmawiają na temat zainteresowania Sachiego pielęgniarką. Srebrnowłosy samuraj wietrzy podstęp, uważając, że ich manga może wkrótce przekształcić się w romantyczną komedię o zakazanej miłości między uczniem a nauczycielką, co uważa za zbyt oklepany temat. Kiedy więzień zaczyna tłumaczyć swoje uczucie bólem serca, Gintoki przebija pięścią szybę i uderza swojego rozmówcę, który spada z krzesła. Oznajmia, że nie skupi się na rysowaniu mangi, jeśli będzie żył w platonicznym związku i nakazuje mu wyjaśnienie całej sytuacji. Sachi uważa, że nie ma szans u pielęgniarki. Przytakujący mu Sakata twierdzi jednak, że jego dłonie tworzą coś pięknego i należy to wykorzystać.

Sachi przekształca się nagle w Sachiko. Wspólnie zastanawiają się nad zakończeniem wypowiedzi bohaterki mangi, której uczeń wyznaje swoje uczucia. Decydują się na odpowiedź twierdzącą. Uradowany Sachi odchodzi razem ze strażnikiem.

400-Narutaku z manga

Narutaki czyta Sensei to Boku

Manga, którą stworzyli nazwali "Sensei to Boku". Głównym bohaterem jest nastolatek, który odwiedza gabinet pielęgniarki. Sam się skaleczył, ponieważ chce jej coś wyznać. Jednakże kiedy prosi ją o spotykanie się, ta źle interpretuje jego wypowiedź zaprasza do klubu fechtunkowego, zmieniając przy tym jego imię. Gintoki i Sachi dyskutują nad tym fragmentem, po czym tworzą drugi rozdział. Chousokabe, który należy teraz do wspomnianego klubu podejmuje się drugiej próby wyznania swoich uczuć. Niestety i tym razem kobieta inaczej rozumie jego słowa.

Krótko po opuszczeniu szkoły w ucznia uderza samochód. Pielęgniarka ze łzami w oczach podtrzymuje jego głowę. Chousokabe po raz trzeci ponawia swoje pytanie. Kobieta uśmiecha się w odpowiedzi i zostaje przebita floretem. Za nią stoi ojciec chłopca, Mikoshiba Yuu.

Ten artykuł jest zbyt krótki. Jeśli możesz - rozbuduj go!

PostacieEdytuj

  1. Sachi
  2. Narutaki
  3. Sakata Gintoki
  4. Strażnicy w więzieniu
  5. Pielęgniarka (postać z mangi)
  6. Mikoshiba lub Chousokabe (postać z mangi)
  7. Mikoshiba Yuu (postać z mangi)R

Więcej z Fandomu

Losowa wiki