FANDOM

Rozdział 425 okładka.png
Rozdział 425
Przetłumaczony Tytuł

Sadysta kontra Sadysta

Angielski Tytuł

Total Sadist vs. Total Sadist

Informacje
Wydano (Japonia)

28 Listopad 2012

Nawigacja
Poprzedni
Rozdział 424
Następny
Rozdział 426
Tomy i Rozdziały
Obrazy Rozdział 425

Sadysta kontra Sadysta jest 425 rozdziałem mangi Gintama autorstwa Hideakiego Sorachiego.

Gintoki, Kagura i Shinpachi przebywają w siedzibie Shinsengumi, w której Kusanagi rozmawia ze swoją żoną. Sayako nie pamięta swojego męża, ponieważ przywiązała się już do nowego właściciela i jego miecza. Gintoki i Sougo umawiają się na walkę, podczas której rozstrzygną, kto zostanie właścicielem Sayako.

FabułaEdytuj

425 - sougo, gintoki i kusanagi.png

Sougo wyciąga Kusanagiego

Kusanagi cieszy się z odnalezienia małżonki, która na jego nieszczęście należy do Okity. W międzyczasie w siedzibie Shinsengumi, Hijikata i Kondo badają sprawę piętnastego morderstwa dokonanego najprawdopodobniej przez Hitokiriego. Ciało leżące na stole przed nimi jest zbyt oszpecone, by można je było zidentyfikować. Wiadomo jedynie, że należy do Patrioty Joui. Toshiro określa Senbee mianem "Zabójcy Ludzi" (ang. Man Slayer). Podejrzewają, że sam mężczyzna nie jest aż tak potężny, ale uwagę zwraca jego czarna katana.

Mija ich Sougo prowadzący Gintokiego. Udają się do pokoju Hijikaty, w którym Okita wyciąga Kusanagiego z tyłka srebrnowłosego samuraja. W pomieszczeniu znajdują się także Kagura, Shinpachi i Tetsuko. Ta ostatnia wyjaśnia, że Kusanagi poszukiwał swojej żony, którą najprawdopodobniej jest pochwa na miecz Sougo i prosi, by pozwolił im do siebie wrócić. Kusanagi bardzo się martwi, ponieważ Sayako nie odzywa się do niego. Okazuje się jednak, że małżonka w ogóle go nie pamięta, a ponadto jest najwyraźniej zauroczona swoim właścicielem.

425 - zgoda na walkę.png

Gitnoki i Sougo umawiają się na walkę

Saaya, bo tak nazywa ją Okita, wyjaśnia, że zawdzięcza mu życie. Sougo kupił ją podczas swojego pobytu w Nowym Yorku. Według niej świetnie spędzali czas, chociaż mężczyzna posługiwał się nią nawet do czyszczenia toalety. Rozżalony Kusanagi ponownie wbija się w pupę Gintokiego. Podczas gdy Sougo kieruje się do wyjścia, Sakata atakuje go od tyłu. Dochodzą do wniosku, że powinni rozegrać prawdziwą walkę, podczas której rozstrzygną, czyj miecz jest lepszy dla Sayako.

Kondo ogłasza, że walki są zakazane, ale koniec końców umawiają na kolejny dzień. Shinpachi jest sceptycznie nastawiony do całej sytuacji. Uważa Sougo za "geniusza szermierki najsilniejszego spośród całego Shinsengumi". Ponadto zauważa, że jeśli Gintoki zrobi jeden zły ruch, Okita nie zawaha się podciąć mu gardła. Zupełnie inaczej na wyzwanie reaguje Kagura. Zachęca Gintokiego, nazywa go "naszym asem", a Sougo "szczeniakiem". Tetsuko natomiast zastanawia się, w jaki sposób Gitnoki zamierza walczyć, skoro Kusanagi tkwi w jego tyłku. W końcu udaje im się go wyciągnąć.

Katana nie jest zbyt pewna swoich możliwości, ale Murata obiecuje nadać mu nowy wygląd. Niestety, kiedy kobieta uderza w niego młotkiem, ten rozpada się na drobne kawałki.

PostacieEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki