FANDOM

539 okładka
Rozdział 539
Przetłumaczony Tytuł

Niedostarczona wiadomość

Angielski Tytuł

Undelivered Email

Informacje
Saga

Żegnaj Shinsnegumi

Wydano (Japonia)

23 kwietnia 2015

Nawigacja
Poprzedni
Rozdział 538
Następny
Rozdział 540
Tomy i Rozdziały
Obrazy Rozdział 539

Niedostarczona wiadomość jest 539 rozdziałem mangi Hideakiego Sorachiego Gintama. Rozdział pojawił się w magazynie JUMP 23 kwietnia 2015r.

Isaburo po długim czasie wymyśla imię dla swojej córeczki - Nobume. Dowiaduje się też o planowanym przez Naraku zamachu na życie Hitotsubashich. Ostrzega eskortujących ich Roushingumi, ale płaci za to wysoką cenę.

FabułaEdytuj

Sasaki Isaburo czyta smsa od ciężarnej małżonki. Mężczyzna nadal nie potrafi wymyślić imienia dla swojego nienarodzonego dziecka. Zauważa Nobume jedzącą donuta. Wówczas otacza go kilkoro dzieci. Na przeciw wychodzi mu Sakon, który wyjaśnia, że są one zabójcami adoptowanymi i szkolonymi przez Naraku. Isaburo nie może uwierzyć, że mężczyzna chce zabić Narinariego i Nobunobu Hitotsubashich przy pomocy małoletnich. Mukuro podchodzi do niego i podaje mu pączka. Uważa, że świat nie jest oparty na logice - ona mimo iż jest tylko dzieckiem, zabija ludzi; on - dorosły morderca nie potrafi wymyślić imienia dla dziecka.

W czasie obecnym Elizabeth i Shinsengumi walczą z oddziałami Mimawarigumi , Hijikata Toshiro z Sasakim,  a Gintoki z Oboro. Ten ostatni zwraca Sakacie uwagę, że Sasaki jest fałszywym przyjacielem.

W przeszłości oddziały Roushigumi eskortowały głowy rodu Hitotsubashich. Gdy przechodzili przez miasto dzieci kopnęły piłkę w stronę Kondo i Hijikaty. Jeden z chłopców powiedział im, że po mieście kręcą się uzbrojeni patrioci. Kiedy Isao zapytał go o ich miejsce pobytu, pobiegł w stronę lektyki. Mężczyźni rzucili się w pościg, ale wkrótce okazało się, że dostarczał on jedynie świerszczyka dla Lorda z polecenia Isaburo. Zamówienie złożył jednak siedzący w lektyce Katakuriko. Mężczyźni wymieniają się smsami. Matsudaira nie może uwierzyć, że Sasaki mu pomaga. Ten twierdzi, że wcale tego nie robi. W tej chwili dostał smsa z wiadomością o narodzinach zdrowej i podobnej do niego córeczki.

539 Mukuro - wyszkolona zabójczyni

Mukuro zabija rodzinę Sasakiego

Okita rozmawia z Nobume. Dziewczyna twierdzi, że tamtego dnia Sasaki uratował nie tylko ich, ale zamierzał też uratować szkolone na zabójców dzieci. Zauważa jednak, że nikt nie mógł pomóc Isaburo.

Świeżo upieczony ojciec biegł ulicami Edo. Po długim czasie w końcu udało mu się wymyślić imię dla córki. Jednakże żadna z jego wiadomości nie dociera do żony. Gdy w końcu dobiegł na miejsce, zobaczył Mukuro skąpaną we krwi, ulicę pełną trupów i przewróconą lektykę. Na ziemi leżał rozwalony telefon komórkowy. Jego żona i córka nie żyły.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki