FANDOM

Okładka rozdział 540
Rozdział 540
Przetłumaczony Tytuł

Czarny charakter

Angielski Tytuł

Villain

Informacje
Saga

Żegnaj Shinsengumi

Wydano (Japonia)

7 maja 2015r.

Nawigacja
Poprzedni
Rozdział 539
Następny
Rozdział 541
Tomy i Rozdziały
Obrazy Rozdział 540

Czarny charakter jest 540 rozdziałem mangi Gintama autorstwa Hideakiego Sorachiego. Wydano go w magazynie Shounen Jump 7 maja 2015r.

Oboro wyjawia Gintokiemu tajemnice Sasakiego, który uknuł plan zniszczenia wszystkich samurajów. Imai zamierza wypełnić swoją niedokończoną misję i pozbawić życia przywódcę Mimawarigumi. W międzyczasie na wyspie pojawiają się oddziały Naraku, które atakują Patriotów, Shinsengumi i Mimawarigumi.

FabułaEdytuj

Oboro opowiada Gintokiemu historię Sasakiego, który miał zostać zabity wraz ze swoją rodziną przez kruka Naraku. Jednakże dziewczynka zawiodła i nie wypełniła zleconego zadania. Sasaki również nie pozbawił jej życia, ale rozkazał jej w odpowiednim momencie zakończyć jego egzystencję. Sam zaś rozpoczął swoją cichą walkę z rządem Sadasady. W tym celu sprzymierzył się z Takasugim. Jego celem stało się zniszczenie samurajów.

W tym czasie na wyspie trwa walka Hijikaty z Sasakim. Przerywa ją jednak ostrzał ze statków należących do Naraku. W wyniku bombardowania wielu policjantów Shinsengumi i Mimawarigumi zostaje rannych.

540 Kagura powstrzymuje walkę Imai i Sougo

Kagura kończy walkę Nobume z Sougo

W innej części wyspy Imai Nobume wraz z Sougo obserwuje lądowanie statków Naraku, z których wybiegają zabójcy rzucający się na Patriotów i Mimawarigumi. Nobume wykorzystuje nieuwagę Sougo i zaczyna go atakować. Kobieta przypomina sobie słowa Yoshidy Shoyo, które wypowiedział będąc więźniem oraz obietnicę daną Sasakiemu. Wzruszona zaczyna płakać. Zaskoczony Okita waha się przed zadaniem kolejnego ciosu. Wówczas ich walkę przerywa Kagura.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki