FANDOM

Shinsengumi i Patrioci porozumienie
Saga Żegnaj Shinsengumi
Informacje
Rozdziały

525 - do teraz

Odcinki

Nie wyemitowano

Nawigacja
Poprzedni
Saga Zamach na Szoguna
Następny
N/A →
Lista Rozdziałów

Saga Żegnaj Shinsengumi jest sześćdziesiątą sagą w mandze Gintama autorstwa Hideakiego Sorachiego. Następuje bezpośrednio po poprzedniej sadze - Zamach na szoguna. Dotyczy buntu Shinsengumi i Jouishishi, którzy połączyli siły, by uratować swoich dowódców skazanych na ścięcie.

OpisEdytuj

Matsudaira Katakuriko podejrzewa, że odpowiedzialnym za śmierć Shigeshige jest nowy szogun - Nobunobu, który zlecił dochodzenie w sprawie zabójstwa czternastego szoguna Mimawarigumi. W rezultacie Matsudaira i Kondo zostali skazani na śmierć przez ścięcie, ponieważ nie ochronili głowy państwa. Shinsengumi zostało rozwiązane, a jego członkowie stali się bezdomnymi.

Katsura Kotarou postanawia, że dotrzyma obietnicy danej Shigeshige. Przebiera się za hostessę i w Klubie Uśmiechnięte Przekąski pomaga Gintokiemu, którzy tak mocno uderzył nowego szoguna, że ten stracił pamięć. Jednakże konsekwencją uratowania przyjaciela było pojmanie przez Mimwarigumi i osadzenie w więzieniu. Tam spotyka Kondo. Mężczyźni uciekają z celi pomagając też Katakuriko. W międzyczasie Shinsengumi dochodzi do porozumienia z Jouishishi w sprawie rebelii przeciwko nowej władzy.

WalkiEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki