FANDOM

Saito shimaru
Saito Shimaru
Kanji

斉藤終

Wymowa

Saitō Shimaru

Inaczej zwany/a
  • Afro-wilk[1]
  • Af - ro[1]
  • Wielki brat Shimaru[1]
Charakterystyka
Rasa

Człowiek

Płeć

Mężczyzna

Kolor Włosów

Pomarańczowe

Status profesjonalny
Przynależność

Shinsengumi

Zawód

Kapitan 3 dywizji Shinsengumi

Bazy operacyjne

Baza Shinsengumi

Status personalny
Status

Aktywny

Pierwsze wystąpienie
Manga (Debiut)

Rozdział 488

Saito Shimaru (斉藤終) jest kapitanem 3 dywizji Shinsengumi. Członkowie policji nazywają go najczęściej Afro-wilkiem, w skrócie Af-ro.[1]

WyglądEdytuj

HistoriaEdytuj

Niewiele wiadomo o jego przeszłości poza tym, że przed przybyciem do Edo i utworzeniem Shinsengumi trenował w dojo należącym do Kondo Isao. W jego oddziale nie znajdował się nikt poza nim samym do chwili aż dołączył do niego Katsura przebrany za Hashirę Afurou. Wykonywał specjalne sekretne zadanie, w związku z czym dowodził, tzw. milczącą jednostką (cichą jednostką).[2] Wcześniej należeli do niego też inni policjanci, ale Shimaru zabił ich w związku z powiązaniami z Jouishishi i złamaniem Kyokuchuu Hatto.[3]

OsobowośćEdytuj

FabułaEdytuj

Saga AfroEdytuj

Ku zaskoczeniu Sougo i pozostałych członków Shinsengumi Shimaru bierze udział w naborze nowych rekrutów. Jego przeciwnikiem jest chcący dostać się w szeregi wroga Katsura. Ich walkę przerywa Kondou, który przyłącza Hashirę do trzeciego oddziału.[4] Jakiś czas później nowy rekrut melduje się w pokoju swojego przywódcy. Shimaru nie zwraca na niego najmniejszej uwagi zajęty pisaniem pamiętnika. Kiedy w końcu wieczorem wstaje z podłogi, mija Katsurę i udaje się do toalety. Później układa się do snu i zasypia.[5] Następnego dnia zjawia się w mieszkaniu Gintokiego.[6] Gdy nikt mu nie otwiera, wskakuje przez okno. Przeszukuje pokoje nie zwracając najmniejszej uwagi na właściciela lokalu. W końcu Gintoki przystawia mu bokuto do głowy. Ten jednak udaje się do toalety i załatwia swoją potrzebę. W międzyczasie zostawia notatkę dla Najemników.[7]

Saga Zamach na SzogunaEdytuj

Saga Żegnaj ShinsengumiEdytuj

UmiejętnościEdytuj

Słynie ze swoich zdolności szermierczych. Posługuje się techniką dwóch mieczy. Walczył z Katsurą przez godziny i nie poniósł porażki. W końcu ich walkę przerwał Kondo Isao. Katsura określił go mianem wielkiego przeciwnika.[8] Shimaru uchodzi za bardzo dobrego wojownika - samo pokonanie jego osoby podczas egzaminu zagwarantowałoby kandydatowi dostanie się do Shinsengumi.[9]

CiekawostkiEdytuj

  • Jego imię bazuje na postaci Saitou Hajime, prawdziwego dowódcy trzeciego oddziału Shinsengumi. Hajime oznacza początek, natomiast Shimaru koniec.[1]
  • Imię mężczyzny początkowo czytano jako Saitō Shu (斎藤 終), ale Hideaki Sorachi potwierdził, że należy czytać je jako Shimaru.

OdniesieniaEdytuj

  1. 1,0 1,1 1,2 1,3 1,4 Manga Gintama: Rozdział 488, str. 5
  2. Manga Gintama: Rozdział 488, str. 9
  3. Manga Gintama: Rozdział 488, str. 15-16
  4. Manga Gintama: Rozdział 488, str. 4-5
  5. Manga Gintama: Rozdział 488, str. 10
  6. Manga Gintama: Rozdział 488, str. 17
  7. Manga Gintama: Rozdział 489, str. 1-
  8. Manga Gintama: Rozdział 488, str. 8
  9. Manga Gintama: Rozdział 488, str. 4

Więcej z Fandomu

Losowa wiki