FANDOM

Seita
Kanji

晴太

Charakterystyka
Rasa

Człowiek

Płeć

Mężczyzna

Wiek

8+

Wzrost

133 cm

Waga

21 kg

Urodzony

10 maja

Kolor Włosów

Brązowe

Kolor Oczu

Zielone

Status personalny
Status

Aktywny

Pierwsze wystąpienie
Anime (Debiut)

Odcinek 139

Głosy
Seiyū

Sanpei Yuuko

Seita (晴太) jest przybranym synem Hinowy oraz dzieckiem kurtyzany z Yoshiwary, która umarła po porodzie.

Wygląd Edytuj

Ma brązowe włosy ścięte do szyji i zielone oczy. Zwykle ubrany jest w yukate w kolorze oliwkowym.

Osobowość Edytuj

Otose opisywała go jako mądrego, uczciwego i uczącego się w szybkim tempie. Jest w stanie szybko przystosować się do nowych sytuacji, o czym świadczy jego zdolność zarabiania pieniędzy poprzez kradzieże, aby później zarabiać w uczciwy sposób. To dzieciak o silnym sercu, ponieważ gdy dowiedział się, że Hinowa nie jest jego biologiczną matką, wciąż chciał ją bronić.

Historia Edytuj

Saga Yoshiwara w płomieniach Edytuj

Pierwszy raz spotykamy Seite przy próbie okradzenia Gina, co zakończyło się złapaniem chłopaka i przyprowadzeniem do baru Otose. Ujawnił tam, że starzec który się nim opiekował zmarł 3 lata temu oraz, że zbiera pieniądze aby spotkać się z najdroższą kurtyzaną w Yoshiwarze, którą uważa za swoją matkę. Słysząc jego historie Otose dała mu prace.

Kilka tygodni później wymknął się do Yoshiwary wraz z Kagurą i Shinpachim, ale szybko zostali odkryci przez Hyakka. Po pozornym zabiciu ich przez Tsukuyo, kobieta prowadziła ich do wyjścia, gdzie drogę zablokował im Kamui razem z jego podwładnymi. Zostaje on tam przez nich porwany, by posłużyć do szantażowania Housena, żeby pozwolił Kamuiemu zobaczyć Hinowe. Chłopakowi jednak udaje się uciec w zamieszaniu spowodowanym walką dwóch członków klanu Yato. Zostaje później znaleziony przez Kamuiego, który zaprowadza go do pokoju Hinowy, gdzie Housen dogonił ich i ujawnił, że jego prawdziwa matka zmarła podczas porodu, a Hinowa uciekła z nim z Yoshiwary oddając go pod opiekę staremu człowiekowi. Nie zważając na tą wiadomość Seita wciąż chciał wyważyć zablokowane drzwi. Po pewnym czasie udaje mu się dostać do pokoju gdzie odkrywa, że Hinowa nie może chodzić. Z chęci pomocy w przeżwiciężeniu króla nocy, wyrusza w poszukiwanie panelu który pomorze otworzyć dach oddzielający Yoshiware od nieba. W końcu po napotkanych trudnościach udaje mu się otworzyć właz i wpuścić światło do Yoshiwary, gdzie Housen umiera przez nagłą ekspozycje na światło. Po tym wszystkim zamieszkał z matką i rozpoczną prace w sklepie z zabawkami dla dorosłych.

Saga Czerwony Pająk Edytuj

Jakiś czas później Tsukuyo i Gintoki próbują rozwiązać sprawę przemytu narkotyków, on wraz z Kagurą i Shinpachim odkrywają przeszłość Tsukuyo i jej pana. Gdy Jiraia próbuje podpalić miasto, pomaga w gaszeniu ognia wraz z innymi mieszkańcami. W końcu, Seita, Hinowa, Kagura i Shinpachi pomagają w obsłudze oraz szpiegowaniu Gintokiego, który pomaga Tsukuyo odpocząć, ale zostają zmuszeni do przyłączenia się przez pijaną kobietę.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki