FANDOM

Anime | Film
134000-shimura shinpachi
Shimura Shinpachi
Kanji

志村新八

Inaczej zwany/a

Okularnik (przez Kagura i Sakata Gintoki)
Shin-chan (przez Shimura Tae)

Charakterystyka
Rasa

Człowiek

Płeć

Mężczyzna

Wiek

16 lat
18 lat (po przeskoku)
21 lat (film)

Wzrost

166 cm

Waga

55 kg

Urodzony

12 Sierpień

Znak Zodiaku

Leo

Kolor Włosów

Czarne

Kolor Oczu

Brązowe

Grupa Krwi

B

Cechy dodatkowe

Praworęczny
Nosi okulary

Status profesjonalny
Przynależność

Najemnicy Gin-chana
Rodzina Shimura

Zawód

Najemnik

Status personalny
Status

Aktywny

Krewni

Shimura Tae (siostra)

Pierwsze wystąpienie
Manga (Debiut)

Rozdział 1

Anime (Debiut)

Odcinek 1

Głosy
Seiyū

Sakaguchi Daisuke

Angielski

Mark X. Laskowski

Galeria Obrazów

Shimura Shinpachi (志 村 新 八) jest mistrzem rodzinnego dojo Kodokan i członkiem Najemników Gin-chana.

WyglądEdytuj

Shinpachi ma czarne włosy i brązowe oczy. Nosi zazwyczaj jasnoniebieskie keikogi z niebieskimi paskami oraz niebieska hakame. Jego już było napisane to jego największą charakterystyczną cechą są jego okulary. Gintoki nawet posunął się do twierdzenia, że są ona bardziej Shinpachowe niż sam Shinpachi i stanowią 95% jego samego, a reszta to 3% wody oraz 2% pozostałych śmieci. W całej serii tak jak i resztę bohaterów widzimy w różnych przebraniach, ale drugim najczęstszym ubiorem Shinpachiego to strój fanklubu Otsu.

W całej serii widzimy go w różnych przebraniach i w różnych stylach odpowiednich dla gagów.

HistoriaEdytuj

Shimura Shinpachi dorastał w rodzinnym dojo, Kodokanie, gdzie mieszkał razem z siostrą i ojcem. Mężczyzna zmarł, kiedy Shinpachi był jeszcze dzieckiem, zostawiając im zadłużoną posesję. Uczęszczał do szkoły świątynnej, w której zaprzyjaźnił się z Takachinem. Kiedy ten znęcał się nad innymi dziećmi, Shinpachi próbował je ratować, ale zazwyczaj sam kończył pobity i to Tae stawała w jego obronie. Ich przyjaźń zakończyła się, kiedy sam Takachin potrzebował pomocy, a Shinpachi udawał, że zasnął. Jakiś czas później Shinpachi dzięki swojej siostrze poznaje Yagyuu Kyuubei. Kiedy windykatorzy próbowali ściągnąć dług i zamierzali skrzywdzić Tae i jej brata, Kyuubei uratowała ich, choć straciła lewe oko.

Podczas pracy w kawiarni Shinpachi został pobity przez kierownika. Usłyszał wtedy piosenkę Otsu Terakado i chociaż nie zrozumiał o czym śpiewa, był poruszony. Później utworzył fanklub piosenkarki.

OsobowośćEdytuj

Shinpachi jest przeciętnym człowiekiem,"zabawnym fajtłapą". Naśmiewa się z niego zarówno Sakata Gintoki, jak i Yagyuu Kyuubei, która uważa, że cierpi on na siostrzany kompleks, bo jest zbyt przywiązany do Tae. Jako że nie posiada żadnych specjalnych umiejętności, jak Kagura, dziewczyna często się nad nim znęca. Mimo tych niedogodności Shinpachi dba o mieszkanie Najemników.

CiekawostkiEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki