FANDOM

535px-Shimura-tae mug.jpg
Shimura Tae
Kanji

志村 妙

Inaczej zwany/a

Otae
Anego
Big sis
Ane-ue

Charakterystyka
Rasa

Człowiek

Płeć

Kobieta

Wiek

18 lat

Wzrost

168 cm

Waga

49 kg

Urodzony

31 Październik

Znak Zodiaku

Skorpion

Kolor Włosów

Ciemnobrązowe

Kolor Oczu

Piwne

Status profesjonalny
Przynależność

Rodzina Shimura
Klub Uśmiechnięte Przekąski
4 bogów dzielnicy Kabuki

Zawód

Hostessa

Bazy operacyjne

Kodokan

Status personalny
Status

Aktywna

Krewni

Shimura Shinpachi (brat)

Pierwsze wystąpienie
Manga (Debiut)

Rozdział 1

Anime (Debiut)

Odcinek 2

Głosy
Seiyū

Yukino Satsuki

Angielski

Shelley Calene-Black

Shimura Tae (志村 妙) lub "Otae" (お妙) jest starszą siostrą Shimury Shinapachiego.

WyglądEdytuj

Jest to młoda kobieta z długimi brązowymi włosami, które nosi spięte w kok. Ma duże brązowe oczy, ładna. Nosi morelową yukate z czerwonymi kwiatami. Zazwyczj sie uśmiecha.

OsobowośćEdytuj

Piękna dziewczyna, z pozoru miła, niegroźna i delikatna jak kwiatek, lecz pozory mylą... W rzeczywistości jest ona silna, wybuchowa i bardzo szybko się złości. (Głównym celem jej ataków jest Gintoki oraz jej prześladowca Kondo)

Z powodu śmierci rodziców opiekowała się bratem. Jest silną i dzielną kobietą, która bardziej dba o przyjaciół niż o siebie. Zawsze jest uśmiechnięta nawet jeśli czuje się smutna czy zraniona.

Kocha drogie lody Bargain Dash(破亜限堕取(バーゲンダッシュ)), które są parodią lodów o nazwie Häagen-Dazs.

Jej specjalnością są Tamago yaki (卵 焼 き), nazywane też czarną materią przez innych bohaterów. Potrawa ma następujące efekty uboczne: pogorszenie się wzroku u Shimpachiego przez co chłopak musi nosić okulary, amnezje Gintokiego i Kondou, spowodowanie biegunki u Yagyuu Binboksai. W rzeczywistości wszystko czego dotknie Otae wyjdzie spalone nawet sushi (,który nie wymaga pieczenia). O dziwo galaretka konjac zrobiona dla jej młodszego brata w odcinku 126 wyszła prawidłowo, jednak nie można tego uznać bezsprzecznie ponieważ nie była widziana podczas wykonywania go.

Paradoksalnie dziewczyna boi się potworów,wtedy lęk zmienia się w gniew, jest to widać podczas testu odwagi w odcinku 68 kiedy razem z Oryou zobaczyły szkielet, Otae zniszczyła go i ściskała koleżankę tak mocno, że zaczęła pluć krwią.

Historia Edytuj

Otae dorastała wraz z bratem Shimpachim i ojcem w rodzinnym dojou Koudoukan. Ich ojciec zmarł gdy byli jeszcze dziećmi, pozostawiając im swoje długi i dojo, które Tae chce odnowić, ponieważ wierzy, że dziecko nie potrzebuje powodu, aby chronić to co jego rodzice kiedyś kochali. Aby ożywić dojo, pracuje jako hostessa w klubie kabaretowym. Gdzie przez swój temperament stała się „główną atrakcją”. Najbardziej wyżywa się na swoim oprawcy Kondou Isao. Jegomość zakochał się w Tae kiedy był przez nią obsługiwany w klubie kabaretowym, od tego czasu mężczyzna ją śledzi i ukrywa się w jej domu. Chodź dziewczyna jest przeciwko prześladowaniu ze strony Goryla i ciągle go bije, teraz stał się częścią jej życia, chroniąc Otae.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki